Hur ser din morgondag ut?
Moderator: Moderator 1
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Re: Hur ser din morgondag ut?
I morgon onsdag, ledig gör vad jag vill
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Inget speciellt
Imorgon ska jag med hunden till veterinären. Uppföljning på allergiutredningen.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag borde handla lite mat o läsk.
Putsa fönster.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Färga håret.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ska färga håret i helgen, blev missnöjd med det röda...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Aj då. Vad ska du färga för färg? Jag är sjukt nöjd med den mellanbruna hennafärgat jag kör med. Det är bara lite meckigt att färga, så jag syter för det. Men det är likt min naturliga hårfärg - så folk lägger inte märke till att jag färgat håret - läs mina syskonbarn. Barn brukar ju annars vara uppmärksamma.
Förr färgade jag drastiska färger. Blått, champagne, knallorange - först blekte jag håret sen orange, så det var verkligen knalligt. Men jag har växt upp, och är tom ganska gammal. Inget sånt nu :-) . Jag snaggar inte heller håret nuförtiden.
Förr färgade jag drastiska färger. Blått, champagne, knallorange - först blekte jag håret sen orange, så det var verkligen knalligt. Men jag har växt upp, och är tom ganska gammal. Inget sånt nu :-) . Jag snaggar inte heller håret nuförtiden.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
haha har också haft massa onaturliga färger i håret, det är roligt.
Ska nog försöka få fram en liknande färg till min naturliga, mörk blond. så jag slipper färga det och kan spara ut håret utan värsta randen. :)

Ska nog försöka få fram en liknande färg till min naturliga, mörk blond. så jag slipper färga det och kan spara ut håret utan värsta randen. :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister