Vad är dagens positiva händelse?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är dagens positiva händelse?
Bra tryck på mässan! 

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Har ett gäng Magic the gathering spelkort som verkar vara värda lite pengar. Finns en butik i Göteborg som jag funderar på att besöka
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Fick sålt två moissanite-stenar.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
- Hercules723
- Hafniummedlem
Sovit rätt så bra inatt.
Jag vaknade utvilad. Första gången på länge.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
En granne önskade mig god jul. Hon tycker synd om mig sedan jag skaffade rollator men det det går ingen nöd på mig.
Att det inte var halt ute idag.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Toppen! Jag har 1-12 ”i väggen” i min hyra :)
In a world where you can be anything, be kind.
Kom ihåg att boka en tvättid. Det är mer ett projekt att tvätta när man inte har egen maskin.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Glad för min nya kniv. Prova precis att skära sönder en kartong. Den är som rakblad.
Jag skulle behöva en vass fickkniv. Eller Gerber multitool. Men jag har gjort mig av med så många saker när jag vart psykotisk, inklusive hela mitt hushåll möbler och allt. Psykos är en sjukt obehaglig sjukdom. Kostat mig mycket pengar att bygga upp allt igen, och igen. Har inte kommit till att skaffa kniv och multitool än. Men har en nödradio. Det kostar satan att vara sjuk. Och inga försäkringar gäller.
Mitt paket hämtats
In a world where you can be anything, be kind.