Hur ser din morgondag ut?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur ser din morgondag ut?
Kanske skippar presenten. Fick ett sms av hennes pappa nu med detaljer om festen. Där sa han att hon skulle göra ett par resor så ett tillskott till reskassan är välkommet. Men kontanter är väl svårt att få tag på och använda idag? Vet inte hur jag ska göra.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Har ni inte Minuten, där du kan ta ut pengar i väggen på ditt kort eller annars brukar det gå att få ut kontanter i en mataffär, när man har handlat för en viss summa och betalat med kort tror jag.
Jo jag tror att det finns en uttagsautomat i en galleria här. Det tänkte jag inte på. Tack för tipset Geta!
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Imorgon har jag enbart massage inbokat.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Låter härligt Krokus!
Sortera och vika in tvätt, har massor!
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ska ringa en mäklare ang en stuga som är till salu och se om jag får en privat visning...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Jag fick presentkort på Naprapathögskolan. Där kostar en massage 350kr.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Vi ska åka till Stadium outlet för att köpa skor och jacka till Leif
Imorgon är det väl skärtorsdag då?
Bolaget har öppet som vanligt.
Bolaget har öppet som vanligt.