Vad köpte du idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad köpte du idag?
Dasspapper. Fick mig att tänka på Benjamin Ingrosso som i sitt matlagningsprogram sa att han åt ute sju dagar i veckan och att han kan unna sig det för han köper inget annat. Han köper bara dasspapper! Haha 

"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ja en del har ju råd att unna sig 

- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Lite "nya" kläder från sellpy. Försöker bara köpa second hand nu när jag fortfarande planerar att gå ner i vikt.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Jag har handlat jättemycket på Sellpy. En del saker har jag varit nöjd med, men det blir många bottennapp. Det är därför jag slängt säckvis med kläder. Dels att jag växt ur, men också för att varorna från Sellpy ibland blivit en besvikelse.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Jo samma här! Vissa saker är jättefina och andra skräp. :/
Ja visst gör det ont när knoppar brister
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Inget
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Idag blir det ingenting köpt. Men jag har hämtat min lilla hylla i paketutlämningen.
Ottoglass choklad och marängswiss.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Två koppar kaffe, sockerfri glass och jag tror mjuk pepparkaka på mötesplatsen.
Nån konstig proteinfromage.