Hur ser din morgondag ut?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur ser din morgondag ut?
Imorgon ska jag rida och tvätta håret. Yeah, värsta planerna alltså! 

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Det är lagom höjd när man målar med staffli :) .mrsearlgray wrote: ↑23 May 2025, 08:59Precis vad jag tänkte ha sidobordet till! Behöver bättre förvaring till alla målarsaker.amandara wrote: ↑23 May 2025, 08:58De har fina såna sidobord på secondhand- ofta iallafall. Jag har tre som jag köpt men det är iofs rätt länge sen. Jag är väldigt glad över dem. Ett har jag till att ha färger och sånt på när jag målar.mrsearlgray wrote: ↑22 May 2025, 22:48 Syrran ska hjälpa mig att köpa målardukar på Clas Ohlson imorgon och kika lite på retro outlet efter ett sidobord eller pall.
behöver alltså skjuts för att få hem alla målardukar.![]()
![]()
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Ja precis! Står ju upp och målar oftast liksom.amandara wrote: ↑23 May 2025, 09:14Det är lagom höjd när man målar med staffli :) .mrsearlgray wrote: ↑23 May 2025, 08:59Precis vad jag tänkte ha sidobordet till! Behöver bättre förvaring till alla målarsaker.![]()

Ja visst gör det ont när knoppar brister
Jag med - jag får nog sätta igång med att måla nu snart. Men ett tag till har jag massa grejen som syrran lagrar till deras nya lägenhet, i vardagsrummet. Så har som inte plats för stunden. Men vi målar akryl på kartong i köket jag och två av syskonbarnen, mest syskonbarnen.mrsearlgray wrote: ↑23 May 2025, 09:15Ja precis! Står ju upp och målar oftast liksom.amandara wrote: ↑23 May 2025, 09:14Det är lagom höjd när man målar med staffli :) .mrsearlgray wrote: ↑23 May 2025, 08:59
Precis vad jag tänkte ha sidobordet till! Behöver bättre förvaring till alla målarsaker.![]()
![]()
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Vad roligt! Du får leka bildlärare lite!amandara wrote: ↑23 May 2025, 09:17Jag med - jag får nog sätta igång med att måla nu snart. Men ett tag till har jag massa grejen som syrran lagrar till deras nya lägenhet, i vardagsrummet. Så har som inte plats för stunden. Men vi målar akryl på kartong i köket jag och två av syskonbarnen, mest syskonbarnen.

Ja det är kul :) . De håller på att lära sig blanda färger, och att inte ta för mycket färger typ hälls upp halva tuben ;) . Jag köpte primärfärgerna, och så hade jag svart, vit, rosa och grå sen tidigare - färger som jag använt till en tavla. Jag för mig själv är väl mest inne på oljefärger - men måste skaffa mer färger. Och så ska jag nog köpa en rulle med duk som du vill köpa. Ekonomiskt i längden tänker jag. Jag har massa uppskuren kartong till kidsen, från två garderober jag köpte för ett tag sen - perfekt till akryl. Den slår sig lite av vätan i färgerna bara, men bra material att lära sig på och så behöver jag inte bry mig om att de slösar. Finns ju massor, och de tycker det är kul.
Har massa tapetrullar oxå som de kan måla på baksidan av, även för mig. Men det tänker jag blir när jag tagit upp staffliet från källaren. Så får de lära sig att måla med staffli oxå :) . De gör fina bilder faktiskt, en 8 åring och en 10 åring.
Kul nu när jag har mer energi att kunna låta kidsen komma till mig efter skolan! Och hänga här några timmar. Då har jag oxå något att göra och de är nöjda. Jag är glad så länge de vill vara med mig =) . Innan de blir stora och får fullt upp med kompisar och aktiviteter - som de andra syskonbarnen.
Har massa tapetrullar oxå som de kan måla på baksidan av, även för mig. Men det tänker jag blir när jag tagit upp staffliet från källaren. Så får de lära sig att måla med staffli oxå :) . De gör fina bilder faktiskt, en 8 åring och en 10 åring.
Kul nu när jag har mer energi att kunna låta kidsen komma till mig efter skolan! Och hänga här några timmar. Då har jag oxå något att göra och de är nöjda. Jag är glad så länge de vill vara med mig =) . Innan de blir stora och får fullt upp med kompisar och aktiviteter - som de andra syskonbarnen.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Ja det förstår jag verkligen att det är kul! Att umgås lite också är bra för oss tror jag, i lagom dosen. 

Japp det tänker jag oxå. Kids är kreativa små individer och man livas upp :) . Hänger med i kidsens värld.
Handla åt morsan o farsan
o göra rent öronen på jycken
o göra rent öronen på jycken
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
öronrens kan du bara använda en gång i veckan, det är för starkt annars, men veterinären har något som kallas Epiotic det kan du använda varjr dag, min hund hade långa öron och ville gnugga i gräsmattan största fågelskit, han var fågelhund och fåglar var bytet Nan blev opererad och veterinären sade att det blev oförskämt bra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Vet inte hur det blir i morgon, kommer tjejen ber jag henna köpa en flaska vin och ett paket ostbågar har 90 kr det får hon obesett
Starkvin skall det vara
Starkvin skall det vara
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Har du så du kan sätta en tunna? Det luktar inte speciellt gott i ett litet utrymme?Nissegossen wrote: ↑23 May 2025, 12:16 Vet inte hur det blir i morgon, kommer tjejen ber jag henna köpa en flaska vin och ett paket ostbågar har 90 kr det får hon obesett
Starkvin skall det vara