Vad irriterar dig just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad irriterar dig just nu?
Frustrerar mig att jag nu bara kan vänta och se. Vänta på att pappa ska höra av sig om dubbelhyrorna, och vänta på hyreskontraktet som ska komma med posten.Kan inte säga upp lägenheten jag bor i nu utan ett nytt kontrakt.
Det finns alltså fortfarande inge garantier för att flytten blir av.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Hoppas det ordnar sig
Sånt är jobbigt att vänta på. Tror det kommer lösa sig.memphis wrote: ↑19 Jun 2024, 09:25 Frustrerar mig att jag nu bara kan vänta och se. Vänta på att pappa ska höra av sig om dubbelhyrorna, och vänta på hyreskontraktet som ska komma med posten.Kan inte säga upp lägenheten jag bor i nu utan ett nytt kontrakt.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- Hercules723
- Hafniummedlem
Hade varit gott om det var fotboll tidigare på dagen, men det blir säkert för varmt att spela 11-dagtid.
Tack Zoidar! :)Zoidar wrote: ↑19 Jun 2024, 11:49Sånt är jobbigt att vänta på. Tror det kommer lösa sig.memphis wrote: ↑19 Jun 2024, 09:25 Frustrerar mig att jag nu bara kan vänta och se. Vänta på att pappa ska höra av sig om dubbelhyrorna, och vänta på hyreskontraktet som ska komma med posten.Kan inte säga upp lägenheten jag bor i nu utan ett nytt kontrakt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Inget
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Att det har gått åt för mycket pengar
Inte riktigt irriterad, det är väl som det är. Men jag har sökt ekonomiskt bistånd nu, men enligt deras uträkning skulle jag bara få 260kr. Busskort får jag inget för trots att jag behöver det för att kunna handla. Och för att kunna få nåt måste jag först ta ut min pension på 11000 (blir 7700 efter skatt). Sen måste jag söka ett jobb om dagen. Det känns inte värt besväret.. Fast jag blir ändå tvungen att ta ut pensionen nu då jag ligger back och behöver pengar för att betala restskatt och min plats i Stockholms bostadskö bland annat.
Varför vill du inte ta ut pensionen?
Irriterar mig att pappa inte hör av sig.