Vad köpte du idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad köpte du idag?
6 nivea roll on på ÖoB.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Har åkt taxi för 104 kr. Kan inte gå den sträckan längre.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ska,försöka klara mig utan att handla idag. Men jag saknar yoghurt. Fast jag har mjölk så jag kan göra gröt i stället.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Fyra vaniljbullar
Två Kexchoklad
En Monster energidryck
Två Kexchoklad
En Monster energidryck
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Hittade en TI-83, miniräknare, på loppisen för 30 kr! Kan säkert få några hundra för den... Det är samma modell som vi fick köpa för 500 kr i gymnasiet, o det var ändå kraftigt skolrabatterat pris. En ny verkar fortfarande ligga på över 1 000 kr.

Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Min mammas miniräknare med solbatteri fungerar fortfarande efter många år. Det är en Hugin som KF sålde.
Här är min sista räknare: Texas Instruments TI66
Jag har en solcelldriven miniräknare jag haft sedan sent 80-tal eller tidigt 90-tal.
Jag kör med miniräknaren som finns i mobilen. Det är absolut det enklaste.
Efter att ha gått en timme med hundarna fick de vara kvar i lägenheten medan jag kollade in Röda Korset på Rådhusesplanaden. Blev besviken. De hade mest bara kläder, skor och accessoarer och det var inte billigt heller. Jag letade efter gardiner. Men jag köpte en liten scarf för 30kr.