Vad har ni gjort idag?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Krokus
Rodiummedlem

Re: Vad har ni gjort idag?

Post by Krokus »

Varit ute med hunden i 45 minuter.
Badat hunden och borstat hans tänder.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Ritövning.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

Träffpunkten fikat och träffat folk.
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Hundvakt
In a world where you can be anything, be kind.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Pratat med vården om diabetes. Jag har legat väldigt bra i långtidsblodsocker de senaste fyra åren - jag kan inte ha diabetes. (Hur än jag levt med alkohol, godis och chips ugh). Så jag är inte ett diabetesfall. Däremot kan jag ha SVÄNGANDE blodsocker. Så det får jag se över, med protein tex. Äta lite bättre. Bort med alkohol. Mera ägg. Mandel, nötter. Grönsaker. Fick bra och balanserad input.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Handlat på förmiddagen ätit lunch sovit på maten för övrigt sett på film
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Har åkt buss till grannstaden och träffat psykiater för årskontroll. Sista biten hem fick jag åka taxi. Är inte van vid det men det gick bra.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Varit uppe och handlat dagens varma lunch som går för middag hos mig. Sedan blev det mötesplatsen, sedan hem och vila lite.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

amandara wrote: 02 Sep 2024, 14:23 Pratat med vården om diabetes. Jag har legat väldigt bra i långtidsblodsocker de senaste fyra åren - jag kan inte ha diabetes. (Hur än jag levt med alkohol, godis och chips ugh). Så jag är inte ett diabetesfall. Däremot kan jag ha SVÄNGANDE blodsocker. Så det får jag se över, med protein tex. Äta lite bättre. Bort med alkohol. Mera ägg. Mandel, nötter. Grönsaker. Fick bra och balanserad input.
Skönt!
När jag har berättat för vården att jag blir svag, utmattad och nästan svimfärdig, har svaret varit "ta en banan". Inget om att protein mättar bra. :?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Krokus wrote: 02 Sep 2024, 17:32
amandara wrote: 02 Sep 2024, 14:23 Pratat med vården om diabetes. Jag har legat väldigt bra i långtidsblodsocker de senaste fyra åren - jag kan inte ha diabetes. (Hur än jag levt med alkohol, godis och chips ugh). Så jag är inte ett diabetesfall. Däremot kan jag ha SVÄNGANDE blodsocker. Så det får jag se över, med protein tex. Äta lite bättre. Bort med alkohol. Mera ägg. Mandel, nötter. Grönsaker. Fick bra och balanserad input.
Skönt!
När jag har berättat för vården att jag blir svag, utmattad och nästan svimfärdig, har svaret varit "ta en banan". Inget om att protein mättar bra. :?
Japp! Tack! Min vårdkontakt är kunnig.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Är det helt slut med festande nu då?
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Har varit till gamla lägenheten och hämtat grejer. Men innan dess var jag in i min mammas lägenhet och vattnade och slängde sopor. Bara bilkörningen var en stor ansträngning psykiskt. Helt slut när jag kom hem och sov 2,5 timme på soffan.

Jag dammsög lägenheten men i övrigt städade jag ingenting. Men jag handlade snus och lite mat. Kort sagt, det har varit en jobbig dag.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Post Reply