Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har ni gjort idag?
Bött vatten i akvariet.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Promenerat i fin skog med rara vänner. Tatt det lugnt och återhämtat. Vart till Hemköp och köpt fil, dasspapper och hämtat roligt paket. Yalla. Gudrun Sjödén och fint som snus.
Väntat i onödan. Kompis sa hon skulle ringa, så jag väntade. Visar dig att hon varit hemma hela dagen!!! :(
In a world where you can be anything, be kind.
Promenerat i skogen cirka 7km.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Kom hem för ett tag sen. Har städat i några timmar. Blev fullständigt sjöblöt av svett men hade inte tänkt på att ha ombyte med mig. Så fick köra hem i blöta kläder :|
Men jag städade i allafall och jag kommer sent om sider närmare målet. Badrummet är nu klart. Även klädkammaren är klar och jag har börjat i sovrummet när energin tog slut.
I morgon får bli en vilodag. Jag har duschat och tagit på torra, rena kläder. Ja visst ja, ska ju tvätta I morgon. Ja,ja. Det går nog bra.
Men jag städade i allafall och jag kommer sent om sider närmare målet. Badrummet är nu klart. Även klädkammaren är klar och jag har börjat i sovrummet när energin tog slut.
I morgon får bli en vilodag. Jag har duschat och tagit på torra, rena kläder. Ja visst ja, ska ju tvätta I morgon. Ja,ja. Det går nog bra.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Fixat morgonkaffe.
Morgonpromenad och frukost.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Har tagit en 75 minuters promenad med hundarna. Och så har jag varit I mammas lägenhet och kollat posten samt vattnat växter.
Lite senare ska jag gå till Clas Ohlson och hämta en order. Det är en 3 meters lampsladd med lampkontakt, en takkrok och fästen för sladden så den inte blir hängande.
Lite senare ska jag gå till Clas Ohlson och hämta en order. Det är en 3 meters lampsladd med lampkontakt, en takkrok och fästen för sladden så den inte blir hängande.
Sovit på dagen
Styrketränat rygg och biceps
Promenerat och varit till återvinningen. Den är nu låst. Det tog en stund innan jag kom på hur jag skulle göra för att komma in. Utomstående har tippat sin återvinning här.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Slappat kokat kaffevatten 3 ggr värmt brunch och förövrigt varit på webben
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com