Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har ni gjort idag?
Kollat att soptippen har öppet i morgon. Det blir nog en vända dit och samtidigt lite tid i gamla lägenheten. Denna gång ska jag ta med både matsäck och ett torrt ombyte. Vis av skadan förra gången.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Spaghetti och köttfärssås gjort själv. Snorig och hostar massa
In a world where you can be anything, be kind.
Torkat ur 4 garderober. Tagit alla golvlister, kontakter osv där det samlas damm. Elementen. Har också fyllt i lite små spikhål med spackel för att väggarna ska se snyggare ut. Det behöver ändå tapetseras om men ändå försöker jag snygga till.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Har fått rentvätten, haft sköterskan och fått injektionen KP har varit här, förövrigt ätit middag i dag Gulaschsoppa med grädde förövrigt slappat och sovit suttit vid datorn förövrigt
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Det är dags för mig med injektion också. Men har inte hört nåt varken från den nya vårdcentralen eller från psykosmottagningen. Får väl kontakta dem igen i detta ärende.
Har gjort mycket idag. Ser fram emot att få sova.
Morgonpromenad och frukost.
Läst lokaltidningen.
Lämnat blodprov inför årskontrollen nästa vecka.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Sitter just nu och väntar på att Lasse ska komma och hjälpa mig med skåphandtagen som ska bytas.
Träffpunkten och fikat, handlat bananer und das ist alles.