Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har ni gjort idag?
Kommer inte folkhögskola vara en massa 20 åringar? Det är inte kul. Kolla distans.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Vi är väldigt blandat i min klass 2 av andra års eleverna är i 60 års åldern.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Nja men va fan.. Han måste ju vara lägst betald i samhället.
Har packat upp det mesta nu. Bara 1 1/2 lådor kvar och det är badrumsgrejer som jag inte har nån plats för innan jag köpt en hylla till badrummet.
Konstigt nog har jag funnit en plats för nästan allt. Det enda jag saknar är ett städskåp. Det finns inget. Så dammsugaren och moppar osv måste antingen stå framme i ett hörn, eller förvaras i förrådet.
Konstigt nog har jag funnit en plats för nästan allt. Det enda jag saknar är ett städskåp. Det finns inget. Så dammsugaren och moppar osv måste antingen stå framme i ett hörn, eller förvaras i förrådet.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- Hercules723
- Hafniummedlem
Han har väl samma lön som alla andra med det jobbet?
Om man väljer att utbilda sig till ett yrke som är efterfrågat så är utbildning en bra investering.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- Hercules723
- Hafniummedlem
Nä som konstnär är det nog svårt att lyckas försörja sig på sin konst. Men man kan nog lyckas om man gör populära föremål och har en egen ateljé som folk kan komma till och köpa alster. Men att lyckas i den magnitud som Lars Lerin tillhör, det är nog en på miljonen. Tänk vad många tavlor han måste målat för att bli en sån mästare!
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Innan jag började med middagen ringde det på dörren och ropade kom in, troligen hördes det inte genom säkerhetsdörren finns inte ens brevlåda i dörren. Jag öppnade utanför var en försäljare från Allente TV och bredband på telefon data och TV han sålde TV och bredband när han fick höra att jag hade god man bad han om telefonnumret till honom. Har det inte huvudet gick in på E-posten hittade det inte tog telefon och slog på det jag trodde var rätt nummer det var det och han pratade med god man i min telefon, så nu får jag basutbudet på TV och har tillgång till TV genom deras App och får senare en TV-box och fjärrkontroll och har internet som vanligt för 20 kr i månaden får jag snabbare internet, men det jag har nu är 100/100 kanske värt att ha högre om jag skall streama TV? Men har inte märkt något när jag sett på datorn
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com