Vad är dagens positiva händelse?
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Vad är dagens positiva händelse?
Har också deklarerat, gjorde det via appen.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Det har hänt så lite idag att jag inte har nåt vare sig positivt eller negativt att säga.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Att min brandbox kom, och var rätt storlek, efter 3 veckors väntan.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Sov en timme längre än vanligt.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Har fått abilify utskrivet! vet dock inte om jag vill byta längre... men får se vad dom säger imorgon.
Har du ätit den förut?mrsearlgray wrote: ↑19 Mar 2025, 15:21 Har fått abilify utskrivet! vet dock inte om jag vill byta längre... men får se vad dom säger imorgon.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ja en gång.Lolnob wrote: ↑19 Mar 2025, 15:27Har du ätit den förut?mrsearlgray wrote: ↑19 Mar 2025, 15:21 Har fått abilify utskrivet! vet dock inte om jag vill byta längre... men får se vad dom säger imorgon.
Tyckte du om den?mrsearlgray wrote: ↑19 Mar 2025, 15:29Ja en gång.Lolnob wrote: ↑19 Mar 2025, 15:27Har du ätit den förut?mrsearlgray wrote: ↑19 Mar 2025, 15:21 Har fått abilify utskrivet! vet dock inte om jag vill byta längre... men får se vad dom säger imorgon.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Nej jag blev konstig av den, kunde inte sova osv... Men hoppades att den skulle vara mer energigivande än den jag har nu men nu funderar jag bara på att skita i medicinbyte.
Okej, hoppas det blir bra oavsett om du tar den eller intemrsearlgray wrote: ↑19 Mar 2025, 15:36Nej jag blev konstig av den, kunde inte sova osv... Men hoppades att den skulle vara mer energigivande än den jag har nu men nu funderar jag bara på att skita i medicinbyte.
Vaknade till en fantastisk hårdag. Rena Marilyn Monroe. Jag har fått komplimanger.