Vill flytta tillbaka till etta
Moderator: Moderator 1
Re: Vill flytta tillbaka till etta
Just nu vill jag flytta. Är rätt leds på hur ofta sirenerna hörs från polisbilar. Känns otryggt här. Lägenheten är rätt sliten, men det lär åtgärdas vid stambytet och renoveringen, som ingen vet när det kommer påbörjas. Vi har gjort två felanmälningar till hyresvärden denna vecka och inget svar.
Kan tillägga att sambon är ännu mer missnöjd med lägenheten än vad jag är.
Kan tillägga att sambon är ännu mer missnöjd med lägenheten än vad jag är.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Vill komma härifrån också jag, vill bort från uppgången och bo i markplan, helst med uteplats. Kanske ifrån området, då jag inte trivs här längre
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Jag vill inte flytta.
Jag vet inte vad jag vill. 
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jag vill definitivt flytta. Är less på denna håla. Vill flytta till Umeå och jag har stått 6 år i bostadskö där.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag tycker att en etta är för litet för mig. Jag vill ha en tvåa. Och plats för flera garderober är ett måste. Men många tvåor har en klädkammare.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Trivs bra där jag bor nu. Visst det är lite att pyssla med ibland.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Jag tror jag sabbat mina chanser att få en annan lägenhet :D Svartlistad
Jag är glad att jag kom från det jävla halfway-hemmet. Det var alldeles nybyggt, men vilka idiotgrannar. Där hamna folk som kom ut från fängelse. Det kändes inte alls bra. Nu bor jag i Irak, men skitsamma. Lägenheten är helt "okay."

- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
vill flytta norrut, har kollat på massa lägenheter och hus i flera månader nu men har inte pengarna för en sån flytt ännu, ska försöka börja spara snart dock.... 

Ja visst gör det ont när knoppar brister
Bor rätt bra där jag bor. Bra område.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- Hercules723
- Hafniummedlem
Området jag bor på är bra, det är lugnt. Dock är planlösningen på lägenheten lite tråkig. Men det kan jag leva med.
Igår tog jag upp med sambon att jag inte trivs i vårt bostadsområde. Han stör sig mer på själva lägenheten än området. Men ja, vi båda vill flytta. Jag har anmält intresse på en lägenhet i en annan del av Stockholmsområdet, men tvivlar på att få den. Högsta köpoängen är runt 8000 och jag har strax över 4000. :(
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.