Jag bor i Stockholmsområdet, men inte jättecentralt. Nästa år påbörjas stambyte här och jag oroar mig för att hyran kommer skena iväg efter stambytet. Vi fick veta några månader efter inflyttning att det blir stambyte från och med nästa år.
Jag känner press på mig redan innan stambytet att jag måste börja jobba. Det känns inte rätt att leva på min sambo. Jag vill inte byta namn till Utomjordingen 2.
Vad röstar du?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad röstar du?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag har ju cykelavstånd till stan, det tar mindre än tio minuter. Så visst kan man säga att jag bor någorlunda centralt. Men efter operationen kan jag inte cykla utan är tvungen att gå eller ta bussen. Och buss är svindyrt.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Cosmos, du får skaffa en elsparkcykel. ;)
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Vad trevligt att bli av med Potatisnäsan som statsminister. Men nästa blir förmodligen precis likadan. Det sitter bara dårar i riksdagen.
Problemet är att jag inte kan vrida på huvudet ordentligt efter steloperationen. Dessutom har jag balansproblem. Förra sommaren provade jag flera trehjulingar men jag kunde inte styra dem. Kändes otäckt att sitta fast på något sätt. Så det blev inget köp.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Får man ha körkortet kvar om man är stelopererad Cosmos?
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)