Polisanmälan
Moderator: Moderator 1
Re: Polisanmälan
Här är det tvärtom. Den somatiska vården är ok men psykiatrin är dysfunktionell.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ackis är ju Sveriges fjärde största sjukhus. Man måste anstränga sig lite för att konkurrera.
Egentligen är allt bara på låtsas.
NUS är också bland de största sjukhusen i landet med en hel liten stad som arbetar där. Granne med universitetet reser nog ca 5000 personer om dagen dit för att arbeta på sjukhuset. Det är jättestort sjukhus. De skryter om att de är det bästa sjukhuset i landet. Men jag tycker inte det.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Har lite erfarenhet från Västerås sjukhus och så i Lund. Västerås är det riktiga skräckexemplet. Min mamma dog där och min pappa vanvårdade man så han var i väldigt dålig kondition när han lades in på (kommunalt) vårdhem. Där satt personalen och fikade hela dagarna, tittade aldrig till de boende. Han dog ensam inne i ett sköljrum eftersom läkaren hade bestämt om vård i livets slutskede UTAN att kontakta oss. Det var rena mordet.
Första gången jag låg på psyket var i Lund. Det var hyfsat. Maten minns jag däremot inte!
Första gången jag låg på psyket var i Lund. Det var hyfsat. Maten minns jag däremot inte!
Egentligen är allt bara på låtsas.
Fantasio,
Så hur gick det egentligen med din polisanmälan? Är det som vi tror att du fick skjuts upp till psyket?
Så hur gick det egentligen med din polisanmälan? Är det som vi tror att du fick skjuts upp till psyket?
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
På, den tiden det var det gamla sjukhuset Lillhagen, nu borta hade avd sköterskan en låst låda hon hade nyckel till. Hon lade min plånbok i ett kuvert skrev utanpå hur mycket pengar det var. Fattades ingenting överhuvudtaget i det.
Hon hade stenkoll.
Hon hade stenkoll.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Nissegossen,
på den tiden var nog folk lite mer ärliga. Och hon tog personligt ansvar för det hon förvarade.
på den tiden var nog folk lite mer ärliga. Och hon tog personligt ansvar för det hon förvarade.
Det är bara jag och en patient på avdelningen. Ödsligt.
Fantasio, vad hände egentligen? Berätta om du känner för det.
Jag ringde polisen o tog på mig ett mord.
Mord på vem då? Sade du att du mördat din döde vän?