Tråden om hundar
Moderator: Moderator 1
Re: Tråden om hundar
Kanske?? Schäfer heter German shephard dog på engelska.
Tänker inte skriva så mycket om vare sig hundar, eller katter. Här är välkomstbrevet till veterinärutbildning som jag fick per post en gång för länge, länge sedan.
-
- Guldmedlem
Ser seriöst ut!
Hur långt kom du i den utbildningen Wasp? Kan vi fråga dig om medicinska besvär eller blir det svårt för dig att svara då?
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Får inte svara på frågor ang sjukdomar hos t ex häst, hund, katt, gnagare. Är inte leg veterinär och då räknas det som kvacksalveri! Svarar heller inte på några frågor om utbildningen. Var så förnedrande: Röster, röster och åter röster.............
Ok Wasp! Då vet jag :)
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Vilken sötnos!
Tre småhundar.

Papillon

Papillon
Last edited by Zoidar on 24 Aug 2021, 22:11, edited 1 time in total.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34

Pomeranian

Chihuahua
Jag försöker lägga in bilden på min fina hund, men hur gör man? Hittade knappen med img img. Men hur får msn bilden, som finns i telefonen mellan de två img?