Richard wrote: ↑15 Sep 2021, 14:15
Jag fick en notis idag om att jag måste betala tull för ett paket från Ryssland, 113 kr! Nästan mer än vad innehållet är värt...
Det är tråkigt med tullarna. Det förstör så mycket om man vill handla internationellt. Jag beställde en grej från Storbrittanien av misstag. Då hade jag tur för att avsändaren deklarerade paketet som en gåva.
Annars har jag åkt på tull när jag handlat från ebay.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Nissegossen wrote: ↑15 Sep 2021, 18:29
Fungerar datorn, är den vattenkyld?
Jag är sugen på det :D De gamla grafikkorten lät som en dammsugare. Denna är nästan tyst. Man kommer inte ifrån fläktar även om man har vattenkylning. Men det blir bättre temperaturer och ljudnivå. Så är det coolt också
Cosmos wrote: ↑16 Sep 2021, 11:49
Har just fått hem ett paket från Ginza med ABBA The Movie. Ska bli spännande att se. Är filmad under Australienturnén 1977.
Cosmos wrote: ↑16 Sep 2021, 11:49
Har just fått hem ett paket från Ginza med ABBA The Movie. Ska bli spännande att se. Är filmad under Australienturnén 1977.
Jag väntar 2 paket denna vecka. Ett med en julklapp i ( hårsnoddar i äkta silke) och ett med 2 st skjortor i.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag får inte min TPM modul. Den är slut överallt! Windows 11 fungerar inte utan en sån. Alla vill ha en. Det kommer bli underligt när windows lanserar. Folk kan inte använda det?