Vad är dagens positiva händelse?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är dagens positiva händelse?
Huvudsaken att det funkar. Hundar är virtouser när de gäller känslor. De vet hur vi känner innan vi vet det själva! Vi är så underlägsna dem på känslornas område. Kanske har vår hjärna varit inriktat på talspråk, medans hundarna ägnat denna oändliga tid vi haft här på jorden till känslorna.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Min psykoterapeut ansåg att jag skulle ägna mig mer åt känslorna än åt att intellektualisera så mycket. Kristi brud i Knutby var helt känslostyrd.
Ja fast hon var ju inte den genomsnittliga. Hon var väl psykopat?
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Duschade och städade idag.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Adolf Hitler var också helt känslostyrd.memphis wrote: ↑21 Mar 2025, 17:23 Huvudsaken att det funkar. Hundar är virtouser när de gäller känslor. De vet hur vi känner innan vi vet det själva! Vi är så underlägsna dem på känslornas område. Kanske har vår hjärna varit inriktat på talspråk, medans hundarna ägnat denna oändliga tid vi haft här på jorden till känslorna.
Trump med.
Dagens promenad kanske
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- Hercules723
- Hafniummedlem
Om jag lyckas somna snart vore det positivt. Men då må jag banne me ligga i sängen. Jag är inte som Nisse, som somnar sittande. 

Känns som jag har sovit ut.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Fick en tung promenad med 3 paket. Lite motion kanske?
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Gymmet samt att fiskarna är glada som fick nytt vatten idag.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34