Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
Planerar att smuggla undan lite grillat kött till hundarna. Jag tycker att de ska få smaka på livets goda. Men det tycker inte min mamma. Så jag får ge dem i smyg.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ligger på sängen och vilar
Har stängt av stereon och sitter nu och glor på Fångarna på fortet. Men tycker det börjar bli dags nu för den andra Blue Ray med Beatles tre filmer från inspelningen av Let it Be. Eller som filmerna heter: Get Back. Men man måste nog vara en riktig Beatlesnörd för att se de här nio timmarna. Och det är jag.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Tog medicinen i tid, men det känns som att jag inte tagit den alls.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Tränar styrka på gymmet
Har precis kommit innanför min dörr. Gjort en kanna kaffe och kollat brevfacket.
Dricker cider och äter vingummin. Kommer att få en sockerchock.
Tittar på pingis, em
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Sitter vid datorn på viska
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Kom nyss in från kvällspromenaden. Funderar på om jag ska äta nåt riktigt eller nöja mig med vingummin.
Mm vingummi ... min diet tillåter inte längre vingummi.
Däremot käkade jag 250g ost.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Spelar poker.