Det här åt jag till middag
Moderator: Moderator 1
Re: Det här åt jag till middag
Buffé på Olssons Bazar med jobbet
In a world where you can be anything, be kind.
En halv Rustica.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Frukost: köttbullar, mos, grönsaker. Mangodryck. Te.
In a world where you can be anything, be kind.
Det blir pizzarester idag.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Åt pastasås gjorde på trattkantareller.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Rester från i förrgår.
Ja det var smarrigt, nej det är min fru som plockat dem då hon är kunnigare på svamp. Vet vilken du menar Geta dock,
/Dave
Idag ska jag ära min nya favorit: Toscansk tomatsoppa. Kostar 30kr. Vilket i dagens prisläge är billigt för en middag.
Fast det är klart billigare att laga maten själv. Men jag har på något vis kommit ifrån den rutinen.
Fast det är klart billigare att laga maten själv. Men jag har på något vis kommit ifrån den rutinen.
Det är väl Keldas tomatsoppa.