Vad är dagens positiva händelse?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är dagens positiva händelse?
Brott och Straff var jättebra. Tyckte inte alls att man tog brottslingen parti. Han var inte sinnesrubbad men väldigt deprimerad.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Har ett jättepaket från Temu jag hämtade ut igår så tänkte öppna den strax 

Min hund "pratar" i sömnen. Gläfser. Så gullig!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- Hercules723
- Hafniummedlem
Dagens positiva händelse? Gympasset!
Ja just det att jag hämtat medicin på apoteket för fyra månader framåt. Det känns positivt.
Ja just det att jag hämtat medicin på apoteket för fyra månader framåt. Det känns positivt.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Man vaknade igen.
Snart måndag igen.
Snart måndag igen.
-and stop say Ok all the time! Ok!?
-Ok. :)
Nothing means anything, unless you're here
-Ok. :)
Nothing means anything, unless you're here
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Min hund gnällde i sömnen, tydligt rädd, väckte honom, då morrade han åt mig, men kom till sig och högg inte.
När han var valp tyckte jag efter att hört honom gå på golvet det var tasss, tass, tass klump något hade fastnat i tasssen gick ipp hämtade en sax tog upp honom och började klippa bort ett tuggummi som fastnat, han ålade och vred sig så det tpg mycket längre tid än det borde gjort, men till slut släppte jag ned honom. Satt kvar och undrade, vad är det för hund vi fått, var så besviken, men rätt vad det var, kom han hoppade upp i soffan där jag satt och slickade mig i hela ansiktet, hans sätt attt säga tack han fattade till slut att jag menade väl
När han var valp tyckte jag efter att hört honom gå på golvet det var tasss, tass, tass klump något hade fastnat i tasssen gick ipp hämtade en sax tog upp honom och började klippa bort ett tuggummi som fastnat, han ålade och vred sig så det tpg mycket längre tid än det borde gjort, men till slut släppte jag ned honom. Satt kvar och undrade, vad är det för hund vi fått, var så besviken, men rätt vad det var, kom han hoppade upp i soffan där jag satt och slickade mig i hela ansiktet, hans sätt attt säga tack han fattade till slut att jag menade väl
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
- Hercules723
- Hafniummedlem
- Hercules723
- Hafniummedlem
Gått och vandrat på Nydalasjön, ville testa isen. Hehe. Tjugo meter ut gick jag igenom med 20 cm. Då vände jag om. Man måste testa lite! Kan inte vara en fegis!
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Vårisarna är porösa, även ett tjockt istäcke, kan vara underminerat och man gå lätt igenom, bara dumt att gå ut där det är djupt, det kan även vara strömdrag som gör att isen blir svagare på samma dag. Ger mig själv inte ut på isen, innan man undersökt isen med en ispik och har, isdubbar runt halsen och har lagt all packning i ryggsäcken i en sopsäck med torrt ombyte, går man ut i jeans och går igenom måste man ha ett torrt ombyte med kläder från topp till tå. Jeans går man inte bara ut i på vintern, svåra att få av sig och är iskalla efter att ha hamnat i en vak, nej en helylletjej är klädd i ylle som värmer trots att det är blött, så sök en helylletjej, hon vet var skåpet skall stå, så flytta nu på skåpet, inget tjafs
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Fått mitt paket!!!
In a world where you can be anything, be kind.