Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har ni gjort idag?
Det heter inte vapenhus inte för inte då.
Precis. Förr i tiden hade folk vapen, och de fick inte tas med inför Gud inne i kyrkan.
In a world where you can be anything, be kind.
Var först till mottagningen för min injektion, sedan Systembolaget o efter det blev det mötesplatsen. Sedan hem och torka, då det regnade hela dagen.
Morgonpromenad och frukost.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Har officiellt hoppat av konstskolan nu... :( Handläggaren höll med om att det vore bäst i denna situationen så jag får tid utan stress att återhämta mig och testa de nya medicinerna. Så får vi börja med arbetsträning sen när jag mår bättre istället.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Hur känns det?mrsearlgray wrote: ↑11 Oct 2024, 08:14 Har officiellt hoppat av konstskolan nu... :( Handläggaren höll med om att det vore bäst i denna situationen så jag får tid utan stress att återhämta mig och testa de nya medicinerna. Så får vi börja med arbetsträning sen när jag mår bättre istället.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Lättande på något sätt, att inte ha något att stressa återhämtningen till känns underlättande.Krokus wrote: ↑11 Oct 2024, 09:50Hur känns det?mrsearlgray wrote: ↑11 Oct 2024, 08:14 Har officiellt hoppat av konstskolan nu... :( Handläggaren höll med om att det vore bäst i denna situationen så jag får tid utan stress att återhämta mig och testa de nya medicinerna. Så får vi börja med arbetsträning sen när jag mår bättre istället.![]()
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Varit ute med hundarna. Råkade ge ena hunden några få godisbitar, trots att hon eventuellt ska få lugnande hos veterinären. Glömde helt bort. Hoppas att hon inte kräks hos veterinären.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Synd, men hälsan först alltid!!!! Du kommer få nya chanser!!!mrsearlgray wrote: ↑11 Oct 2024, 09:51Lättande på något sätt, att inte ha något att stressa återhämtningen till känns underlättande.Krokus wrote: ↑11 Oct 2024, 09:50Hur känns det?mrsearlgray wrote: ↑11 Oct 2024, 08:14 Har officiellt hoppat av konstskolan nu... :( Handläggaren höll med om att det vore bäst i denna situationen så jag får tid utan stress att återhämta mig och testa de nya medicinerna. Så får vi börja med arbetsträning sen när jag mår bättre istället.![]()
![]()
In a world where you can be anything, be kind.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️