Vad är dagens positiva händelse?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är dagens positiva händelse?
Min dietist sade sist att jag gick ner i vikt för fort??? Jag som äntligen var glad att det gått åt rätt håll!!!
In a world where you can be anything, be kind.
Det är bra om man går ner i vikt när man fortfarande är yngre än låt säga 55+. För att huden ska dra i hop sig.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
När personerna som jobbar med människor bryr sig om det dom jobbar med... Mejlade min gamla handläggare lite i panik och hon hade ringt runt för fullt och fått ta i min nya handläggare (det visade sig vara en som inte alls hade semester) och hon skulle ta tag i mitt ärende idag och försöka ringa mig imorgon...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Mina paket kommer senare än jag trodde. Bra, då ligger de inte och väntar för länge
In a world where you can be anything, be kind.
Har fått Ica-kuriren med 2 korsord idag.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Vann 488 kr på Lotto ikväll. Ovanligt! Återinvesterar 370 kr i ett 120-raders system till på lördag då det är 11 miljoner i potten. Kommer inte att vinna, men kul att prova ha ett så stort system någon gång.
roligt när du vinner, Inwatto....vad ska du köpa
Var på mässa i kyrkan. Kändes positivt.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Fick sålt lite frimärken för runt 1 000 kr.
Finns knappt nån marknad för frimärken längre, men jag samlade som liten, det gjorde pappa, farfar o morfar också. Nu är det typ bara gamla gubbar som intresserar sig för frimärken. O de som är intressanta är ovanliga feltryck från början av förra seklet.
Men nyare svenska rabattfrimärken som häften verkar ha ett visst värde också, runt 200 kr st. Jag plockar ut dom o säljer de, jag är inte heller intresserad av frimärken mer.
Finns knappt nån marknad för frimärken längre, men jag samlade som liten, det gjorde pappa, farfar o morfar också. Nu är det typ bara gamla gubbar som intresserar sig för frimärken. O de som är intressanta är ovanliga feltryck från början av förra seklet.
Men nyare svenska rabattfrimärken som häften verkar ha ett visst värde också, runt 200 kr st. Jag plockar ut dom o säljer de, jag är inte heller intresserad av frimärken mer.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/