Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Geta,
Äsch, vad synd. Vad ska du göra istället?
Äsch, vad synd. Vad ska du göra istället?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Ska prova ut starkare glasögon.
Men visst är det grå starr som du har? Brukar näthinnan lossna vid en sådan operation?
Den tar då bort den gamla linsen och sätter in en plastlins. Brukar vara en enkel operation. Men det är klart; alla operationer innebär risker.
Egentligen är allt bara på låtsas.
-
- Guldmedlem
Ibland får man acceptera ålderns höst.. det säger jag till min farmor som kämpar med diabetes...
Kommer nog ångra mig när hon är död :D
Kommer nog ångra mig när hon är död :D
Ja, slutet är nära.
Gamla Viska krånglar hela tiden sedan Admin1 ändrade på upplägget.
Tänker på mat. Det var ungefär fyra timmar sedan jag åt senast och håller nu på att somna av hunger. Jag förstår inte hur vissa kan glömma bort att äta.
I mitt fall just nu beror hungern på att det inte finns något mellanmål hemma. Tanken var att sambon och jag skulle handla idag, men han åkte ut till skogen och letade blåbär istället, i fem timmar. Haha! Snart äter jag upp hans Toblerone, trots att jag inte är förtjust i den chokladen.
I mitt fall just nu beror hungern på att det inte finns något mellanmål hemma. Tanken var att sambon och jag skulle handla idag, men han åkte ut till skogen och letade blåbär istället, i fem timmar. Haha! Snart äter jag upp hans Toblerone, trots att jag inte är förtjust i den chokladen.
Ja, jag försökte forumsöka där igår. Noll träffar på "Seroquel".
I am a swedish wiking. /Daniel Ståhl
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
God Natt
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com