Ta injektionen i baken istället. Det gör säkert mindre ont.memphis wrote: ↑29 Oct 2024, 21:20 Var uppe på sjukhuset och fick ett blodprov överstökat. Sköterskan stack mig 4 ggr men lyckades inte hitta nån åder. Då kallade hon på en annan sjuksköterska och han prickade rätt direkt.
Det gör mig ingenting att bli stucken för ett blodprov. Värre är det när injektionen av abilify ska in i muskeln. Det gör riktigt ont.
Vad har ni gjort idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har ni gjort idag?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ja. Jag har tänkt på det men det har inte blivit av.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Har ringt Skatteverket nu igen. Blir inte klok på det där med hur mycket skatt som ska dras på min lön. I panik igår betalade jag in några tusen till Skatteverket för att jag inte vill ha restskatt på deklarationen i april nästa år.
Blev dock inget klokare av att ringa Skatteverket. Han som jag pratade med var väldigt ointresserad av att hjälpa mig.
Blev dock inget klokare av att ringa Skatteverket. Han som jag pratade med var väldigt ointresserad av att hjälpa mig.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Litiumblodprov
Nu väntar på covidvaccin
Nu väntar på covidvaccin
In a world where you can be anything, be kind.
Har du något sparat? Nog bättre oavsett om skatteverket vill ha pengar eller ej.Krokus wrote: ↑30 Oct 2024, 10:41 Har ringt Skatteverket nu igen. Blir inte klok på det där med hur mycket skatt som ska dras på min lön. I panik igår betalade jag in några tusen till Skatteverket för att jag inte vill ha restskatt på deklarationen i april nästa år.
Tagit promenad med stavar, ätit sushi, tagit en tupplur.
Sov en timme på eftermiddagen. Skönt att jag vaknade före sex, inte nio, som jag trodde.
In a world where you can be anything, be kind.
Mm, jag lyckas spara varje månad.zoegas wrote: ↑30 Oct 2024, 11:29Har du något sparat? Nog bättre oavsett om skatteverket vill ha pengar eller ej.Krokus wrote: ↑30 Oct 2024, 10:41 Har ringt Skatteverket nu igen. Blir inte klok på det där med hur mycket skatt som ska dras på min lön. I panik igår betalade jag in några tusen till Skatteverket för att jag inte vill ha restskatt på deklarationen i april nästa år.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Bara vaknat, läst och skrivit på viska
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Varit ute med hundarna, en i taget. Ena hade bajs i pälsen redan innan vi gick ut. Det var sambon som tog promenaden innan mig. Rätt tröttsamt att det bara är jag som badar hunden. Dessutom gör det ont i ryggen att stå dubbelvikt över badkaret. Kul med diskbråck!
Mycket meck med hund.

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ja. Hund är inget för mig.