Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Det rinner i nasan av allt knark jag tar ;P
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Förlåt att jag skrev att alla som inte kan om psykiska sjukdomar som förståndshandikappad. Jag var återigen full igår men jag var/är förbannad för att min halvsyster och min mamma inte kan nåt om psykiska sjukdomar så därför.
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Bara för att en person inte förstår så betyder inte det att hen är dum. Vi behöver alla ha försikt med vem vi talar med eftersom vi egentligen inte vet vad denne tänker, än mindre oss själva!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Du har rätt! Jag måste bara inse att jag var oönskat barn - min mamma ville aldrig ha mig från första början för hon har varit ärlig och sagt att hon ångrade att hon födde mig. Min mamma och styvpappa ville inte ha mig när jag var barn så på den vägen hamnade jag på psyket redan då. De ville prioritera min halvsyster före mig istället. Man måste tydligen bli själv psykisk sjuk någon gång i livet för att förstå vad psykisk sjuk är för nåt om man inte förstås är utbildad till det. Ja, ja - nog om det!

Ikväll har jag extra rader på Keno och sen är det Sommaryran på Postkodlotteriet ikväll. Jag har postkodlott sen några år tillbaka och bara vunnit några extra lotter samt en pläd som jag aldrig fick.
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Det är många som blir oönskade barn men det är väldigt ovanligt att få schizofreni.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ja, runt en procent av alla människor insjuknar i schizofreni under sitt liv.

"I en polsk studie från 2021 där 2 500 föräldrar intervjuades visade resultatet att mellan 10 och 13 procent ångrade beslutet att skaffa barn.6 dec. 2022"

"Google"
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Här är min lilla koppling (utan ström/batteri) på ett litet kopplings däck i en utställnings låda:

Image

Har flera och större kopplings däck annars och även en labb aggregat.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12707
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

Sälj det till Richard.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nä, men han kanske kan få ärva alla mina elektronikprylar om jag dör en dag!? Fast jag dör väl inte på länge för jag äter vitaminer och mineraler varje dag. :lol:
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag tar vitaminer och mineraler eftersom jag röker cigaretter och dricker öl. Tror nästa smäll som jag kommer att vara med om i mitt liv är cancer.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Eller så drabbas jag av hjärtinfarkt av något slag!
Post Reply