Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag kommunicerar med måsarna som skriker men de förstår inte att man kan gå till en granne och bara be om hjälp utan det finns ett system här. Systemet är sådan att jag har inget nätverk mer än psykiatrin i mitt liv. Det är bara jag och mig själv!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Djävla ljud illusioner och hörsel hallucinationer som förstörde mitt liv sen våren 1990!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

I långa loppet så mår psykisk sjuka bättre av att vara inlåst på psyket resten av sitt liv när det inte ens finns en knapp som man kan stänga av eländet! - Släpp inte inte ut psykisk sjuka ut i samhället!". Enligt min mening...

Tror ni gjorde misstaget att släppa ut mig men var lugna för jag ska kämpa att hålla mig inom ramarna...
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Psykisk sjuka orkar inte ens göra ren diskbänken efter sig eller laga mat! Lägg ner allt att man ska slussa ut psykisk sjuka ut i samhället - för det kommer att krascha ännu en gång någon gång i framtiden. Det finns grader av helvete och jag är där i den nivån nu som inte är acceptabelt.
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Jag vet att du är en god person som vill väl!

Du är också värd att ha det bra i livet och du förtjänar hjälp som funkar men det är svårt eftersom man inte vet allting?
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12707
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

Det är briljant. Men nån jävel måste stå på fabriksgolvet. OCH DET ÄR INTE VI!!!!
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Så länge vi behöver arbeta för vår frihet så kommer ingen att förändras.. Vi behöver gå vidare och släppa det som är jobbigt!
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12707
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

Jag har haft glimtar av verklig frihet. Det är ett lyckorus.
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Carl Ljung pratade om en känsla som han kallade synchronisitet. Det bygger på att vi människor hör ihop och har en plats i samhället. Vi får den känslan när vi gör rätt för oss och är en slags känsla av lugn. Inom indiska traditioner kallar man för Dharma.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Kan lova att många som jobbar på golvet är missbrukare som finansierar sitt knarkmissbruk!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Även eliten missbrukar knark på sitt jobb!
Post Reply