Läsa sin journal

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58248
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Läsa sin journal

Post by Nissegossen »

Har haft journalen på papper från 1982 och framåt. De slängde den vid saneringen. Om ni vill kan ni få ut det antal sidor gratis som gäller, vill man ha fler får man betala för det. Ta med en USB-sticka be dem att lägga in journalen på den. Då har ni så ni kan läsa den.Men, det förutsätter att de tidigare lagt pappersjournalen på digitalt media. Min journal är tydligen inlagd på digitalt media sedan tidigare. Någon har tydligen jobbat med min journal och för hand lagt in det på digitalt media. Tror de bestämt sig för att forska på mig, varför det finns på digitalt media. Verkar ha varit för att sätta någon som saknar arbete, att denna lagt in det
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18579
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Läsa sin journal

Post by Krokus »

Nissegossen wrote: 27 May 2021, 10:07 Verkar ha varit för att sätta någon som saknar arbete, att denna lagt in det
En stackars sommarjobbare kanske? Det lär vara många sidor, med tanke på hur länge du har varit sjuk.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36934
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Läsa sin journal

Post by Geta »

Arkivarbetare kallas det väl?
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Läsa sin journal

Post by Fantasio »

Jag kom bara så långt tillbaka som 2017 av någon anledning.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58248
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Läsa sin journal

Post by Nissegossen »

Geta wrote: 27 May 2021, 11:23 Arkivarbetare kallas det väl?
Obetingat Ja
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Läsa sin journal

Post by Fantasio »

"Patienten kommer endag för sent för injektion. Försov sig igår. Uppger att han mår bra. Verkar trött och är ganska ovårdad." Ja, sådan är jag. Ett ovårdat vårdpaket.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36683
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Läsa sin journal

Post by memphis »

Här i Västerbotten finns inte psykjournalerna på 1177. Men jag är inte så sugen på att läsa min journal så det gör ingenting.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36934
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Läsa sin journal

Post by Geta »

Det står ändå inget sensationellt i psykjournalen.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Läsa sin journal

Post by Fantasio »

"Pat uppger att han drömmer om vännen varje natt och att han hör hans röst i huvudet. Pat har haft det jobbigt med sömnen pga detta men inatt sov pat bra. Pat försöker att distrahera sig med tex lyssna på musik så pat kan koppla av lite från rösterna. Rösterna blir mer påtagliga när pat är ensam. Pat tycker dock att måendet är hanterbart. Pat kommer hit på torsdag för sin inj och torsdagsgrupp."

Det senaste i min journal. Har inte för mig att jag klagade på sömnen. Men sitter i och för sig uppe till rätt sent.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13194
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Läsa sin journal

Post by amandara »

Vi får döpa om dig till Pat Fantasio 🤣
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36934
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Läsa sin journal

Post by Geta »

Det låter som en filmstjärna.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
wasp
Platinamedlem
Posts: 8164
Joined: 11 May 2021, 13:53

Re: Läsa sin journal

Post by wasp »

Läser journalanteckningar på nätet, 1177.
Post Reply