Vi som haft SÄPO efter oss

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17851
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Vi som haft SÄPO efter oss

Post by Fantasio »

Jag utsattes för ett plumpt värvningsförsök av säkerhetspolisen när seklet var ungt. Min syster blev inkallad till sin chef och fick frågan om jag var hennes bror. "Han bor hos sina föräldrar, vad?" löd en fråga. Jag bodde tillfälligt hos mamma och pappa medans jag väntade på att min nuvarande lägenhet skulle bli ledig.

Sedan blev jag kallad på möte hos SÄPO där de sa att "förr eller senare kommer någon att dö". Jag kunde inte bry mig mindre. Min telefon avlyssnades och SÄPO skickade ut svarta bilar med tonade rutor efter mig, men det skrämde mig inte.

Jag må vara knäpp, men detta är sanning. Inte underligt att jag ser SÄPO-agenter i varje hörn idag. Har du hamnat på SÄPO:s radar?
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58850
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Vi som haft SÄPO efter oss

Post by Nissegossen »

De har span på oss, fullt klart
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13338
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Vi som haft SÄPO efter oss

Post by amandara »

När verkliga hemska händelser blandas in i psykos blir det jobbigt, och skräcken kan sitta i länge.

Jag blev mobbad och vräkt från en lägenhet bostadsrätt. Jag var psykotisk då oxå och allt sitter inpräntat med eldskrift i hjärnan. Träffar någon som är lik någon av dem som mobbade mig, som häxan surtant, mår jag inget bra. Kan bli lite småparanoid utan att vara det igentligen.

Men spåren och skräcken sitter så hårt. Men förutom häxan surtant har jag ett bra hem, bor i ett bra hus med bra folk Men det räcker med en nazze. Nycklarna är väldigt bra och går inte att kopiera utan byggbolaget godkännande.

Så jag känner mig säker på att ingen kan gå in ilägenheten när jag inte är hemma, vilket de gjorde i mobbingbostadsrätten. De som bor på min våning är bra folk och de skulle aldrig kränka mina gränser. Den enda i huset är häxan surtant men det finns ingen fler så hon kommer inte till.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37412
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Vi som haft SÄPO efter oss

Post by Geta »

I höstas blev jag hackad av någon som jag inte vet vem det var.
Tror att det berodde på att jag hade skrivit något politiskt.
Storebror ser dig.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
björk
Tuliummedlem
Posts: 3939
Joined: 10 May 2021, 15:42

Re: Vi som haft SÄPO efter oss

Post by björk »

Jag blev bevakad av någon som hette Nina..
således "Bomb"..
De skulle föreställa "Bonny & Clyde".

Sen födda de ett barn.

Typisk populistisk med Hen Dave..

Men va F-n tror de kan bero....

De ville bara väl....
Solklart att de fick arbetet från högre ort...


När dem märkte att jag inte var farlig drog De sig undan...
Förövrigt hen som kallar sej Dave...
Är väldigt skicklig på gitarr.

Ett skäl att gilla läget.....

Dem Zlatko fattar inser inte att influenserna finns i väggarna.


Nu placera hen. Sej som en mes propp..

Det finns även ett café i omnejden..

Där de dryftar sitt missnöje....
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8278
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Vi som haft SÄPO efter oss

Post by Richard »

Det är möjligt att SÄPO har eller har haft ett öga på mig. När de ville kolla mina radioaktiva prylar så var det två dagar innan Breivik slog till i Norge, o så hittade de polisuniformer o farliga saker hos mig. O när de gick igenom min dator hittade de säkert en massa skumt, både nazi-grejer o islamist-grejer, ja, ni vet hur jag brukar hålla på med "Mulla Krekar" o liknande.

Sen har jag ju massor med texter som "How to be your own Terrorist" o "The Anarchist Cookbook", o sånt tycker jag ju är spännande, men det enda polisen undrade över i min dator var en bild på när jag höll i en pistolreplika, samt en bild på ett gammalt gevär, som jag inte hade aning om vad det var... Men tror säkert dom sparade tillräckligt för att de skulle ha anledning att hålla koll på mig, det skulle jag ha gjort om jag var spanare. Jag har alltid varit "en skum typ", men jag skulle inte göra en fluga förnär...

Visserligen skrev jag allvarliga hot riktade mot en specifik person på gamla Viska, o det var tillräckligt för att polisen skulle komma o plocka in mig, men det friades jag för. Jag har diskuterat mycket droger, tårgas, vapen o sånt på Flashback sen 20 år tillbaka (ja, nu har jag ju blivit lite vuxen i.a.f o det är inget som intresserar mig mer), o kanske jag var tillräckligt anonym då, så de kanske inte visste vem "Mulla Krekar" (eller då kallade jag mig för "Psychopatic") på Flashback var. Går man igenom mina över 25 000 inlägg nu (vilket jag förutsätter att polisen gjorde när de utredde mig), kan man nog skrapa ihop ett litet brottsregister. Men trots att jag t.ex skrev hur jag snodde knark från apoteket, så har jag t.ex aldrig sålt något knark! Bara skadat mig själv! Om jag hade stulit en massa o satt igång organiserad försäljning av narkotika, då kanske de hade blivit mer intresserade. Annars är det mest vanligt "småbus" så som smällare o tårgasspray. Har aldrig ägnat mig åt grovt narkotikabrott eller grovt vapenbrott, på sin höjd innehav avför eget bruk samt hade jag en el-pistol o pepparspray för länge sen.

EDIT: Självklart har även jag överdrivit om o t.o.m ljugit om saker på Flashback! Där har ju alla minst 25+ cm o tjänar minst 50 000 kr netto varje månad... :lol: Jag tror det är svårt att hitta en enda Flashbackare som varit medlem i minst 10 år med 10 000+ inlägg som fortfarande kan stå för allt denne skrivit. Jag brukar mena att man ska stå för vad man säger, men det finns absolut grejer jag tar avstånd från idag!

Men mig får de gärna ha koll på... Visst krypterar jag helst mina kommunikationsvägar o liknande, men det är inte för polisens skull, det är mer för ondsinta hackers o om det finns folk som vill mig illa. Skulle inte förvåna mig om hela insatsstyrkan kommer inom en snar framtid, jag har ju polisanmält en viss typ, som stulit mitt platina o mina dyrkar. Samma "typ" som anmälde mig till polisen 2016 o påstod att jag hade kemiska stridsmedel hemma igen, för hon var sur på mig... Undrar vad hon hittar på denna gång? Men jag har flera ess kvar när det gäller henne! Då, 2016, måste de haft koll på mig för de visste vilken väg o vilken tid jag cyklade till Spiran, men vet inte hur länge de haft span på mig?
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
User avatar
Nobel
Germaniummedlem
Posts: 3383
Joined: 10 May 2021, 19:48

Re: Vi som haft SÄPO efter oss

Post by Nobel »

Har inte haft SÄPO efter mig, däremot en kriminell organisation. De kartlade mitt liv... Men de slutade efter några månader med antipsykotika. Mitt liv är nog inte så spännande som jag trodde.
'cause the freak inside controls my mind
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58850
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Vi som haft SÄPO efter oss

Post by Nissegossen »

Hade bortåt 50.000-60.000 inlägg på viska.se
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Miika
Hafniummedlem
Posts: 9118
Joined: 10 May 2021, 15:53

Re: Vi som haft SÄPO efter oss

Post by Miika »

Jag är inte tillräckligt intressant för Säpo 8-)
User avatar
Schizofreni
Vanadinmedlem
Posts: 1017
Joined: 10 May 2021, 15:14
Contact:

Re: Vi som haft SÄPO efter oss

Post by Schizofreni »

Nissegossen wrote: 29 May 2021, 08:20 Hade bortåt 50.000-60.000 inlägg på viska.se
Med Nissegossens gamla profil har det gjorts runt 56137 inlägg på Viska.se. (några ändrade av admin1) Nissegossens profil har åskådats 296 gånger
Numera finns Nissegossens centrala verksamhet på Viska 3.1:Nissegossen Texter enligt senaste spaningsuppslag.
User avatar
Schizofreni
Vanadinmedlem
Posts: 1017
Joined: 10 May 2021, 15:14
Contact:

Re: Vi som haft SÄPO efter oss

Post by Schizofreni »

Richard wrote: 28 May 2021, 17:05 Det är möjligt att SÄPO har eller har haft ett öga på mig. När de ville kolla mina radioaktiva prylar så var det två dagar innan Breivik slog till i Norge, o så hittade de polisuniformer o farliga saker hos mig. O när de gick igenom min dator hittade de säkert en massa skumt, både nazi-grejer o islamist-grejer, ja, ni vet hur jag brukar hålla på med "Mulla Krekar" o liknande.
Ja polisuniform, intresse för sprängmedel och kunskap att genomföra sprängning vid samma tidpunkt som Breivik satt och pladdrade om andra celler i hans nätverk borde ganska självklart väckt upp SÄPO på högsta allert och stora försök på att para samman Breivik med den som misstänkts med samröre måste nog ha gjorts, all internettrafik etc analyserats efter gemensamma punkter, mönster och kontakter.
Visserligen skrev jag allvarliga hot riktade mot en specifik person på gamla Viska, o det var tillräckligt för att polisen skulle komma o plocka in mig, men det friades jag för. Jag har diskuterat mycket droger, tårgas, vapen o sånt på Flashback sen 20 år tillbaka (ja, nu har jag ju blivit lite vuxen i.a.f o det är inget som intresserar mig mer), o kanske jag var tillräckligt anonym då, så de kanske inte visste vem "Mulla Krekar" (eller då kallade jag mig för "Psychopatic") på Flashback var. Går man igenom mina över 25 000 inlägg nu (vilket jag förutsätter att polisen gjorde när de utredde mig), kan man nog skrapa ihop ett litet brottsregister. Men trots att jag t.ex skrev hur jag snodde knark från apoteket, så har jag t.ex aldrig sålt något knark! Bara skadat mig själv! Om jag hade stulit en massa o satt igång organiserad försäljning av narkotika, då kanske de hade blivit mer intresserade. Annars är det mest vanligt "småbus" så som smällare o tårgasspray. Har aldrig ägnat mig åt grovt narkotikabrott eller grovt vapenbrott, på sin höjd innehav avför eget bruk samt hade jag en el-pistol o pepparspray för länge sen.
Uh, vad är detta för hot och varför kändes det viktigt? Vad hade personen gjort för att förtjäna detta?
Då, 2016, måste de haft koll på mig för de visste vilken väg o vilken tid jag cyklade till Spiran, men vet inte hur länge de haft span på mig?
Ja, det borde varit tjänstefel att inte ha Exakt koll på dig när det fått upp ögonen för dina intressen och kanske sett att du hade någon polisuniform hemma i samband med Breiviks snack om andra aktiva celler i hans nätverk.
User avatar
wasp
Platinamedlem
Posts: 8345
Joined: 11 May 2021, 13:53

Re: Vi som haft SÄPO efter oss

Post by wasp »

Nej! Har aldrig haft SÄPO i tankarna ens.
Post Reply