Admin 1

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

yrväder
Rheniummedlem

Admin 1

Post by yrväder »

Admin
Jag var inne på gästtråden och kommenterade Getas avsikter att införskaffa en ny dator eftersom den hon hade lagt av.
Och vem ser jag i tråden om inte ADMIN 1 precis som jag misstänkt han styr fortfarande viska men håller sig i kulisserna och det beteendet är så jävla likt Admin störd som han är precis som han snoka reda på Nisses inkomst och la ut det på viska till allas åsyn.

Jag tycker Admin att du ska fara långt åt helvete och hålla dig på viska.se för ska du gå in och läsa här dagligen vad vi skriver utan att ge dig till känna mer än när du ska stoppa Geta från att köpa sig en ny dator. Och Richard har fått ta bort möjligheten att själv få välja utseende på viska.nu

Var har du slängt in ditt skötebarn Pim PSYKOPATJÄVLAR
Krokus
Rodiummedlem

Re: Admin 1

Post by Krokus »

Admin1 är ju en "datornörd", jag tror att han gärna vill hjälpa till när Viskare har problem med datorn.

Men att han snokade reda på Nisses inkomst var lågt. Inte alls trevligt gjort!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
yrväder
Rheniummedlem

Post by yrväder »

Jag gissar att koi för det är nåt som stämmer med det han skriver han skriver alltid utan känslor totalt känslolös.

Jag tackar för min tid på viska men kommer sluta skriva inlägg jag stödjer inte psykopater på detta forum och tar farväl.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Välkommen tillbaka, synd att du slutar skriva, då åtminstone jag, förstår dig. Så ompröva gärna dit beslut. Vi är alla här trasiga, du må förlåta oss om vi verkar vara psykopater, vi säger bara rätt ut vad vi tänker och det kan tolkas så som psykopati, men inget illa ment mot dig. Det tar tid att lära känna varann och vi ä nog allihop något störda, även du. Men ju mer vi umgås slipas vi släta mot varann.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Koi
Rubidiummedlem

Post by Koi »

Känslolös. Jotack. Har svårt för känslor. Men helt känslolös är jag inte. Lärde mig som barn att man får stryk om man visar känslor. Men jag är inte Admin1. Det är lätt för Richard att se på IP-numret att så är fallet.
Målningen är själens spegel
yrväder
Rheniummedlem

Post by yrväder »

Du tar tydligen i fel vad du läser så jag ska förtydliga så att det blir lite lättare för dig att förstå maskopi
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Du svingar hej vilt yrväder.
Swesanne
Talliummedlem

Post by Swesanne »

Koi är Koi och inte admin1 tror jag
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Koi och Admin1 uttrycker sig inte alls på samma sätt. De är inte samma person!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Låter som paranoia ...
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
mrsearlgray
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by mrsearlgray »

Koi är en kvinna vad jag har förstått det, har sett kois tavlor i en grupp på Facebook.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Swesanne
Talliummedlem

Post by Swesanne »

Jag trodde Koi var en kille, vi spelar Wordfeud
Post Reply