vad tycker ni om det här när det gäller rättpsykiatrin

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Post Reply
killet08
Magnesiummedlem
Posts: 27
Joined: 17 Dec 2023, 08:23

vad tycker ni om det här när det gäller rättpsykiatrin

Post by killet08 »

jag har räknat ut en sak som är väldigt intressant. Alltså först vill jag säga att jag känner en som aldrig haft med droger att göra sen när han kom till karsudden började han med droger och eftersom droger är 10 gånger så dyrt inom rättpsykiatrin så innebär det att efter 20 gånger så motsvarar det som att varige skötare och varige patient i hela rättpsykiatriska karsudden köpt en drog. Man har alltså från tomma luften trollat fram ett köp av en drog från varige skötare och varige patient. Alla tjänar på det missbrukaren får billigare drog sett till att allt är gratis i rättspsykiatrin och han får bidrag samtidigt som miljön och medeciner gör att drogen känns skönare och samtidigt som han betalar 10 gånger så högt pris så att langaren också tjänar på det.

En annan sak är att mördare kan begå mord utan att vara sig betala, utföra själva mordet eller bli spårbara varsomhelst ifrån från rättpsykiatrin där jag är och detta har jag bevittnat redan. Såhär går det till. Enligt en skötare så fungerar systemet så som det gör på grund av att man inte kan släppa ut mördare i det fria. Men systemet leder ju till självmord, för tidig död av medeciner, diabetes osv. En mördare kom in till avdelning 53 i karsudden på grund av sådana som han som framkallar ett inhumat system på alla sätt och vis tog en man livet av sig som annars skulle bara få böter för lite droganvändning och den mannen hade ingenting med mördaren at göra de var t.o.m kompisar och en annan åldring fick medeciner och dog men återupplivades och var flera gånger nära att dö genom bukblödningar. Alltså gör läkarna och skötarna gratis jobb och mordärenden åt mördare som bara framkallar ett skadligt system och knarklangare tjänar på det likaaså missbrukarna. Att drogerna är 10 gånger dyrare i rättpsykiatrin motsvarar bara genom att allt är gratis och missbrukarna få bidrag att drogen kostar 10 kr och dessutom gör miljön att den 100 lappen som en drog kostar trots att den är dyrare ger skönare känsla på grund av skadliga medeciner och hemsk inlåsning. När jag bytte avdelning så fick jag bevittna de som fått diabets av sin medecinering och övervikt bl.a
Post Reply