har skrivit mycket häpnadsväckande avslöjanden som ni inte kommer tro i min blogg

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Post Reply
killet08
Magnesiummedlem
Posts: 29
Joined: 17 Dec 2023, 08:23

har skrivit mycket häpnadsväckande avslöjanden som ni inte kommer tro i min blogg

Post by killet08 »

www.psykiatriskandal.blogg.se pruttande sjuksköterska, onanerande sjuksköterska, blottande sjuksköterska, hästknullare, hundknullare knullande skötare, tjuvar till skötare, misshandlare till skötare, nerbajsade skötare eller om det är mens som går runt obemärkt sexförbrytare till skötare med mera och även vad som avslöjade Lars Reibring om att han blev dömd för barnporrbrott på något som han satte diagnos som ledde misstanke till hans dom Lars Reibring jobbar inte i karsudden men han är ett bra exempel. Det låter märkligt det jag skriver när jag skriver kort men läs bloggen så får ni förklaring i form av misstankar och bekräftate fall.
User avatar
zoegas
Osmiummedlem
Posts: 13425
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: har skrivit mycket häpnadsväckande avslöjanden som ni inte kommer tro i min blogg

Post by zoegas »

Länken fungerar inte.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38766
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: har skrivit mycket häpnadsväckande avslöjanden som ni inte kommer tro i min blogg

Post by memphis »

Killet08, får ni rösta där inne på rättspsyk?
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 61160
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: har skrivit mycket häpnadsväckande avslöjanden som ni inte kommer tro i min blogg

Post by Nissegossen »

zoegas wrote: 26 May 2024, 10:39 Länken fungerar inte.
Håller med, skötare är som folk är mest
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Safir
Lutetiummedlem
Posts: 1722
Joined: 24 May 2022, 18:46

Re: har skrivit mycket häpnadsväckande avslöjanden som ni inte kommer tro i min blogg

Post by Safir »

memphis wrote: 28 May 2024, 05:15 Killet08, får ni rösta där inne på rättspsyk?
Det måste de få. Alla som har rösträtt har rätt att rösta.
Om du menar allmänna val alltså.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38766
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: har skrivit mycket häpnadsväckande avslöjanden som ni inte kommer tro i min blogg

Post by memphis »

Ja, allmänna val.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Post Reply