Vad drömde du i natt?

Moderator: Moderator 1

User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6739
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

Du kan alltid byta kp, om det känns som ni inte matchar. Jag hade en kp som bara skulle åka och titta på motorcyklar! :P
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13380
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Vad drömde du i natt?

Post by amandara »

Man sitter med den häst man har vid handen. Ingen annan är bättre. Makt korrumperar.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18940
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt kliade jag sönder myggbett. Blodet forsade.

Egentligen har jag inga myggbett just nu. 🤔
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23951
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Zoidar »

Glömmer mina drömmar. Men de senaste har handlat om gömma dopingmedel från poliser.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18940
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt fick jag gå om nian som 32-åring. Självklart kom jag försent första dagen eftersom jag inte hittade schemat nånstans.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13380
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Vad drömde du i natt?

Post by amandara »

Jag drömde under några år att jag ständigt gick om fysioterapiutbildningen. Störigt. För där man är där och då, att kastas tillbaka till forntiden. Tycker jag. Somliga saker vill man lägga bakom sig.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23951
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Zoidar »

Krokus wrote: 10 May 2024, 13:17 I natt fick jag gå om nian som 32-åring. Självklart kom jag försent första dagen eftersom jag inte hittade schemat nånstans.
Låter stressigt! :|
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23951
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Zoidar »

Nån sketen mardröm.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18940
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

För några nätter sedan drömde jag att mamma blev ihop med sitt ex igen. Jag blev förbannad. Hon var tvungen att ta med honom på min födelsedagsfest också. Usch!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18940
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

Ja men nu kom jag ihåg vad jag drömde i natt. Jag hade synliga magrutor. Var väldigt stolt! :D
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23951
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Zoidar »

Krokus wrote: 12 May 2024, 10:36 Ja men nu kom jag ihåg vad jag drömde i natt. Jag hade synliga magrutor. Var väldigt stolt! :D
:lol: nice!
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6739
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

Drömde om det jag tittade på YouTube igår. En människa som bodde och jobbat på gård, långt ute på vischan och försvann spårlöst. Polisen hittade kroppsdelar ute på gården och det slutade med att ägaren av gården fick 50 år på kåken.
Post Reply