Ställ en fråga
Moderator: Moderator 1
Re: Ställ en fråga
Min far och hans fru tog med mig och min bror på husvagnssemestrar när vi var yngre. Minns speciellt när vi var på Kolmårdens djurpark.
Samma
Samma
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Vi hade jordbruk och åkte aldrig på semester.
Lånat husvagn en vecka. Kul att ha testat men inget jag längtar efter.
Samma?
Samma?
In a world where you can be anything, be kind.
Haft husbil i 4 år. Avvek lite från frågan men husbil är bättre i mitt tycke än husvagn. Eller alltså helsåld på husbil här, bara o dra igång motorn och åka när man vill se något nytt ställe.
Samma
Samma
/Dave
Det måste vara lättare att köra husbil än att dra på en husvagn?
Ah jag tycker de, men har en på 5,7m. Går in i en vanlig parkeringsplats/ficka.
/Dave
Vi var fattiga och jag åkte aldrig på semester
Uppvuxen på husvagnssemestrar
Mika -, hur gick det här med Leif till? Nyss skulle du och Conny gifta er.?
Jag har inte campat i husvagn.
Under uppväxten brukade min pappa tvinga oss barn att följa med ut och segla i skärgården. Jag är inte så förtjust i att segla i dag.
Under uppväxten brukade min pappa tvinga oss barn att följa med ut och segla i skärgården. Jag är inte så förtjust i att segla i dag.