Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Tack Krokus! Hade bett dom dra mer i skatt för jag kan inte spara vanligt sparkonto - lätt att jag tar ut pengarna i förväg. Därför köpte jag bland annat nyligen en sådan där box med timer så jag kan låsa in bankdosan i boxen när jag är berusad så jag inte spelar bort pengarna. Ska försöka investera hälften av 23000 kronor på spel i nyktert tillstånd och ha andra hälften som kontanter i plånboken - typ, ha till nöjen. Ska ge spel en chans, vinner jag inte så överväger jag att ta lån till en del saker istället vilket jag helst inte vill... .

Há det gott!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Snart Keno och Eurojackpot! Har fem stående Keno rader numera (i början hade jag en rad, sen två rader och efter några år så har jag nu fem stående rader) och sen Eurojackpot - har åtta stående rader där.

När det gäller Keno nivå 9 så säger sannolikhetsläran att jag borde få minst 1-2 gånger per år sju rätt av nio så det börjar närma sig nu igen så jag kan få minst sju rätt - förhoppningsvis blir det nio rätt istället.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ja, då har jag gjort ännu en beställning efter jag hade beställt och fått onyttiga cigarrer, cigariller och sånt. Ska få lite nyttigare paket den här gången och det är nämligen vitaminer/mineraler och lite annat nyttigt:

ARTIKEL PRIS TOTALT

Holistic, D3-vitamin 2000 IE i kokosolja 90 kaps

Antal: 2 134,00 kr 268,00 kr

Great Earth, Super Cal/Mag 300-300mg 120 kaps

Antal: 2 119,00 kr 238,00 kr

Great Earth, Super Zink 25 mg 100 tabl

Antal: 2 89,00 kr 178,00 kr

Ravintorengas , Karis Barrträdsextraktdryck eko 600 ml 6-PACK

Antal: 1 750,00 kr 750,00 kr

Renée Voltaire, Äppelcidervinäger raw med gurkmeja 500 ml

Antal: 2 129,00 kr 258,00 kr

Great Earth, B-Complex 100 mg 60 tabl

Antal: 2 249,00 kr 498,00 kr

MedicaNatumin, Kyolic Original 90 tabl - Storpack

Antal: 1 419,00 kr 419,00 kr

Ester-C, Ester-C 1000mg 60 tabletter

Antal: 2 209,00 kr 418,00 kr

FRAKTKOSTNAD (Postnord MyPack Collect) Fri frakt

TOTALT ATT BETALA 3 027,00 kr
varav moms 324,32 kr "

Nästa gång jag ska beställa hemleverans blir alkohol.

Snart börjar fotbollen/tipset, sen Keno och sist men inte minst Lotto med Joker ikväll.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Vad ska du med alla de pillrena till? Du vet att det inte är bra?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Vet att det är delade meningar om vitaminer/mineraler tillskott - en del säger att det är onödigt, dåligt och andra inte! Jag har tagit vitamineraler sen våren 1990 och ska fortsätta med det. Sen gör jag detta för jag är rökare och man förbrukar 20 mg C - vitaminer per cigarett och då behöver jag tillskott. Samma sak om man dricker mycket kaffe så kan det vara bra med magnesiumtillskott och så vidare. Sen är jag lite rädd för att få cancer. En sak kan jag lova att vitaminer och mineraler tar inte bort psykiska symptom - jag är bevis på det!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Som sagt, mina intressen är bland annat musik så jag samlade på mig 12 stycken syntar med tillbehör under två års tid åren 2020-2021 utöver de ljudbank jag samlade på mig under halva 2000-talet. Ja, jag har discokula med motor och massa neon slingor - ja, jag har till och med synthandskar. Varför? Jag vill ha roligt i mitt liv! Minns en psykevårdare sa till mig på psyket för snart åtta år sedan att vi gamla ha levt våra liv och nu ska vi tänka på dom unga psyke patienterna - det är deras tur nu att leva livet. Men jag känner att jag fick aldrig leva mitt liv när jag var ung och då vill jag leva nu istället fast jag är gammal. Kan man få det tro? Jag har aldrig knarkat och vill inte knarka för jag har nån form av hjärnskada som säkert skulle göra det värre för mig om jag började knarka. I alla fall, jag har ändå en ganska stor inlevelseförmåga som jag kan bli hög på. Och alkohol vill jag i alla fall dricka för det förstärker känslan av att man lever livet. I morgon ska jag fylla mina tre portföljer med Carlsberg starköl - jag ska fan ha roligt alltså!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Runt tre gånger i veckan brukar jag pyssla extra mycket om mig själv! Jag är då bland annat extra länge inne i badrummet och försöker få nån slags hotellkänsla/romantik över det hela. Har då hygienartiklar och parfymer för män som doftar gott. Fräscha nya kläder att ta på sig! Känns då långt borta från den hårda, kalla och mörka verkligheten men har ändå i baktankar om att allt detta en dag kan ta slut om det vill säga riktigt illa. Sen under dagen och kvällen vill jag gärna vara salongsberusad och röka olika cigariller, cigaretter, cigarrer, pipa för att känna på olika smaker. En gång köpte jag parfymprover så jag kunde dofta runt tio olika slags parfymer för att känna vilken doft jag tycker verkar vara bäst. Visst, en del av dagens nya parfymer är gott men en del 80-tals parfym är bättre enligt mig. Sen när det gäller musiken så har jag ganska svårt att lyssna på annan musik än 80-tals musik och i början på 90-talet. Försöker väl någon gång ta in dagens ny musik men det är sällan för det känns som dagens nya musik inte går hem hos mig för smaken matchar sällan med mina känslor. Jag vill liksom vara kvar på 1980-talet känsla men samtidigt inte... ?
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Idag är jag på din sida utomjordingen! SUP SOM FAN!!

JAg har en sjuttis jaegermeister som jag bälgar.. det är 1/3 kvar och jag har slut på grogg-virke.. Blir väl till å spä ut med mjölk eller nått!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

För mig var det i början på 2010-talet, när MJ dog så dog musiken i samma veva. Alla var svartsjuka på hen så hen dog. Nog om det!

Vet inte vad jag vill säga? Jo, det där kriget kom egentligen inte som en överraskning - "alla" jag känner har på ett sätt pratat om detta i evigheter. Det som var överraskande för mig att kriget kom så plötsligt och att det gick så snabbt. Sen det som gör mig knäpp är att jag har annan information/källa än Er verkar det som, som en del jag känner inte verkar vilja ta del av. Det är inte svart/vit på allt de Ni pratar om - det finns nyanser oxå. Men som sagt, prata inte politik med mig om Ni inte vill blanda in utomjordingar oxå som oxå finns... .
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ok. Jag tar första steget i samtalet! Det finns tre raser på planeten Mars. Ena ras ser ut som insekter, andra ras som ödlor och tredje ras är "De Grå"! Finns det sen någon som vill prata mer om det med mig? Knappast eller?
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Jag tror att människans ursprung står att finna på den röda planeten.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ja, det hade visst krig på planeten Mars oxå i samma veva som en rymd sten/komet kom och skulle ställa till det ännu mer för dom.
Post Reply