Våra online-köp

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

wasp
Cesiummedlem

Re: Våra online-köp

Post by wasp »

DVD skivor, T-Shirts med tryck och funderar på att köpa ABBA:s senaste album hos Ginza.
Cosmos
Rheniummedlem

Post by Cosmos »

Jag brukar också handla på Ginza, de har mycket. En del skivor är omöjliga att få tag på någon annanstans. Men då kan man söka på Ginza som förfogar över ett mycket brett utbud.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Richard
Administratör

Post by Richard »

Jag köper mycket prylar på eBay.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

beställde två hudvårdsprodukter med snigelslem, ska vara jättebra mot ärr, akne och fina linjer
Ja visst gör det ont när knoppar brister
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Ush...låter läskigt. Jag har lite fobi för maskar, ormar sniglar och liknande. Skulle aldrig funka för mig
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

amandara wrote: 19 Mar 2022, 14:10 Ush...låter läskigt. Jag har lite fobi för maskar, ormar sniglar och liknande. Skulle aldrig funka för mig
haha min syster var också lite äcklad men den ska tydligen vara väldigt bra, slutsåld överallt tills den kom i lager igen nu :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

mrsearlgray wrote: 19 Mar 2022, 14:20
amandara wrote: 19 Mar 2022, 14:10 Ush...låter läskigt. Jag har lite fobi för maskar, ormar sniglar och liknande. Skulle aldrig funka för mig
haha min syster var också lite äcklad men den ska tydligen vara väldigt bra, slutsåld överallt tills den kom i lager igen nu :)
Yo. Har hört att det är populärt.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Jag har beställt 2 par jeans från bonprix men det blev något tekniskt fel vid utlämningen eller hur det nu var. Så jag får vänta ett tag till. Men när jag trodde att jag inte skulle få de beställda jeansen kollade jag igenom mina jeans i mindre storlek och hittade 3 fina. Så nu behöver jag inte ens de nya jeansen. Men de skickas på nytt vilket väl var lite onödigt. Men jag orkar inte mecka med det. Ringde en gång om ärendet och sa att jag inte ville ha en ny beställning, men sen hade jsg skickat ett mejl oxå och där svarade de att de skickar på nytt. Ja ja de är i en mindre storlek så de kan komma till pass senare.
Richard
Administratör

Post by Richard »

Kläder köper jag sällan på nätet mer än T-shirtar där man kan välja storlek, men jag är kort o måste alltid lägga upp jeansen, o sånt kan inte jag göra själv. O jag vill prova så att de sitter bra först också.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Jag köper allt på nätet nästan. Särskilt kläder, som inte går att få billigt här på orten.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Jag försöker vrida om från internet till fysiska butiker. Jag är nere i storlek så att det nästan går.
Miika
Guldmedlem

Post by Miika »

Post Reply