Vad kostar en starköl på krogen numer?
Alkohol
Moderator: Moderator 1
Re: Alkohol
Gissar 60-80kr.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
-
- Litiummedlem
Zoidar wrote: ↑13 Mar 2022, 22:29Gissar 60-80kr.

Bra gissar. Jag betalade 70 kr igår.Zoidar wrote: ↑13 Mar 2022, 22:29Gissar 60-80kr.
Egentligen är allt bara på låtsas.
-
- Litiummedlem
Det var Bulls Eye för Zoidar! Känns som om ölpriset mer eller mindre stagnerat? Inte varit på krogen på säkert 10 år, men nog fasen minns jag priser på 69 kr.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Flaska 33 cl eller 50 cl?
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Det är ett par veckor sedan jag sist handlade på Systembolaget. Kan sakna att ha starköl att dricka, men mitt sug är inte så värst stort. Men utan 2,8:or hade det inte gått.
Dricker lite vin just nu. Vitt vin, det är lättdrucket och gott.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Som jag skrivit tidigare (kan ha varit på original-Viska) så hade jag ett längre uppehåll från starkvaror. Två år och sju månader närmare bestämt. "I did it before and I can do it again".
Hoppas vinet smakar bra, memphis.
Hoppas vinet smakar bra, memphis.
Tack! Det gör det, Fantasio .
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag är helt ointresserad av alkohol för jag blir så lätt bakfull. Hatar att vara bakfull.
Last edited by Kloppe on 19 Mar 2022, 20:44, edited 1 time in total.
Samma här. Det är inte värt några timmars fylla för att sedan vara bakis en hel dag.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.