Bokat tid till vaccin mot covid
Moderator: Moderator 1
Re: Bokat tid till vaccin mot covid
Klarvaxad alltså Nisse!

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Absolut, inget att snacka om annat
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Tandhygienisten säger att skölja munnen med Flux är som att vaxa bilen.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Det gjorde betydligt mindre ont att ta vaccinet än att ta abilify- injektionen. Så det var ju skönt. Tror inte att jag kommer att få några biverkningar. Jag är optimistisk.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Ska få min spruta nästa fredag. Lite trist det är sen 6 veckor till nr. 2.
Jag känner mig helt som vanligt efter vaccinet. Inga biverkningar än så länge. Det gjorde knappt ens ont, vilket förvånade mig eftersom abilifyinjektionen gör ganska ont både vid tillfället och efteråt.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Igår fick jag andra dosen av vaccinet (Pfizer). Har haft en del huvudvärk idag. Armen är lite öm vid injektionsstället.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag var ovanligt stel i kroppen i morse. Vet inte om det berodde på vaccinet eller om jag bara sovit djupt och stilla.
Igår fick jag dos 2 Covid vaccin. Astra Z. Fullvaccinerad nu.
Imorgon får jag nr.1