Mötesplats Sardin
Moderator: Moderator 1
Re: Mötesplats Sardin
Var rädd om din bankdosa! Kan inte din syster hjälpa dig att beställa.
Jo, vi pratade lite löst om att göra det hemma hos henne. Vad kan gå snett om jag gör ett försök på mötesplatsen?
Du kan slarva bort bankdosan. Någon kan ta den. Du kan glömma att logga ut.
Oj då. Det finns en i personalen som är haj på datorer, tänkte be honom om hjälp. Men jag tror du fått mig att ändra mig.
Bankdosan är personlig.
Jag håller med Geta! Tror nog att det är bättre om din syster hjälper dig.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Okej, så får det bli. Tror jag.
Bandosan är det sista du ska lämna från dig, speciellt till någon som har ditt fullständiga personnummer!!
Jag undrar när mötesplatsen kommer att börja med dagens lunch igen. Nu kan de väl inte skylla på covid-19 längre? En man berättade för mig om en träffpunkt som serverar dagens lunch. Då bordet Café Kärnan (som det heter) kunna göra detsamma. Fast jag tycker det är i tidigaste laget att äta klockan tolv på dagen.
Det blev ingen mötesplats för mig idag. Var så trött efter boendestödet att jag la mig och sov till halv tre (tror jag). Och imorgon har caféet stängt då de har planeringsdag. Får se om jag går dit ändå.
Banken tog min gamla bankdosa, när jag fick en ny igår.
Jag stannar hemma från mötesplatsen imorgon. Går till en vän istället. Han har varit förkyld, tänk om det är corona. Jag chansar och går dit i alla fall, han kände sig bättre sa han.