Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Har David Lynch verkligen gjort den filmen - det visste jag inte!
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Jodå, Utomjordingen. Han gjorde även "Mullholland drive". En film jag tyckte jag hängde med i skapligt, men helt plötsligt blev den helskruvad. Jag förstod mig inte på den filmen.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ok! "Mullholland Drive" filmen har jag hemma! Twin Peaks serien är bättre - sen så gillar jag även Blue Velvet och Wild at Heart - eftersom han lyfter fram psykiska saker hos sjuka människor så man kan skratta.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Från Wild At Heart filmen:

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Från filmen Blue Velvet:

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Annars, psykiska sjukdomar - sjuka människor - är bara skoj så länge det är på låtsas!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Liksom krig är bara skoj så länge det är på låtsas! Putin borde ha skapat en krigsfilm istället så hade han varit mer konstruktiv.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Eller krigsspel som kan vara kul eftersom det bara är på låtsas!
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Utomjordingen wrote: 04 Apr 2022, 20:52 Från Wild At Heart filmen:

Image
Vad säger det där ansiktet? det ser ut som han inte har borstat tänderna på jättelänge!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Den bilden säger: Narcissisk oberäknelig psykopat som inte har den minsta samhällsbild.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Fick skattepengarna idag! Har låst min bankdosa i min timerbox - så nu kan jag inte öppna boxen och föra över mer spelpengar till mitt spelkontot under fyllan ikväll. Boxen är låst i 18 timmar!

Har mitt Oddset system, två andelar på Europatipset, en andel på Topptipset, Keno (mina stående rader + extra rader) och Eurojackpot ikväll.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Beställde även starköl från systembolaget för 700 kronor varav 200 kronor är hemleverans!
Post Reply