Vad ser du fram emot?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad ser du fram emot?
Ojdå! Jag såg visst fel :) visst är det den 17:e!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Lycka till på söndag! :D Jag spelar på Lotto ikväll; en ny rad med andra siffror än tidigare.
Lycka till, till dig också! 
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ska antagligen få träffa släkten på påskafton. Fyra små killar mellan
1-7 år. Sjuåringen kallade mig för damen senaste gången han träffade
mig för 2 år sedan.
1-7 år. Sjuåringen kallade mig för damen senaste gången han träffade
mig för 2 år sedan.
Jag ser också fram emot att påsken är över, för då får jag betalt för sju dagars hundvakt (1050kr). Men innan dess måste jag ju naturligtvis vara hundvakt också, hela påsken. Jag muntrar upp mig själv med en bingolott.
Tack swesanne! :)
Att min lilla pension trillar in på kontot. Ska köpa Tintinalbum för pengarna.
Ser fram emot kolla mina akvarium när de tänds kl..10.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Väntar/ser framemot att få hem ett modellsegelplan jag beställt. Skulle ta cirka 3 månader.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Ska också spela Bingolotto med en kompis på söndag. Jag fick en hundring häromdagen, så det kanske blir en dubbellott.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/