Våra online-köp
Moderator: Moderator 1
Re: Våra online-köp
Jag har shoppat lite på The world wide Web. Har beställt ett vitt skärp, en regnjacka, ett blått skärp, en t-shirt i lapptäcksteknik. En skjorta, två färgglada t- shirts. Men jag får in lite pengar på hundvakteri snart, så det löser sig.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
OJ!!!! Själv brukar jag köpa något enstaka plagg bara men vara nöjd med det. Om jag skulle klicka ner hälften av allt det du beskriver skulle jag få leva på fiskpinnar för jämnan.
Egentligen är allt bara på låtsas.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
memphis, hur var det med köpstopp i år?
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Ja det har inte gått så bra. Det börjar med att jag köper några saker som jag " behöver". Sen fortsätter det med saker jag bara vill ha. Men jag tänker fortfarande sluta att shoppa i onödan. Men jag " fell off The wagon".
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Ja det verkar vara lite patologiskt. Men så undrar jag: Hur har du plats för alla dessa kläder?
Egentligen är allt bara på låtsas.
Jag har egentligen inte mer plats för kläder, Cosmos. Garderoberna och klädkammaren är proppfulla av kläder. Det är också ett argument jag har för att sluta köpa mer kläder men det hjälper inte. Då och då gör jag rensningar där jag rensar bort, men jag fyller snabbt på igen.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
beställde precis skal och skyddsglas till telefonen :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Jag hoppas få tillåtelse att köpa fler seriealbum. Min syster håller i mina pängar.
Egentligen är det vansinne att lägga över tusen kronor på en fotbollströja. Man får betala extra för påsydda sponsormärken och om man vill ha tryck på ryggen, namn och nummer. Kommer kanske att beställa sen augusti då ligorna i Europa dragit igång igen och lagen har nya tröjor. Något jag slutat med är att köpa skivor från Ginza. Men Tinitinalbum ska jag köpa så fort jag får för min syster.
Jag beställde 33kg havregryn, 22 paket. 

Last edited by Zoidar on 25 Apr 2022, 20:37, edited 1 time in total.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Håller väl i flera år?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34