Vad irriterar dig just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad irriterar dig just nu?
Jag köper det mesta på nätet för att utbudet är så stort. Nu ville jag t ex ha en saltstenslampa, nåt som inte finns att köpa här i byn. Här finns väldigt få affärer, de flesta har slagit igen.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Psykologen och läkaren vill lägga in mig. Jag sa nej.
Målningen är själens spegel
Koi,
Hur länge sedan var det som du var inlagd senast?
Hur länge sedan var det som du var inlagd senast?
Jag har haft ork med dem sen januari .
Men nu tar det slut med orken.
Ingen är stark för alltid.
Men nu tar det slut med orken.
Ingen är stark för alltid.
Målningen är själens spegel
Koi,
Vill du bli inlagd om orken är slut?
Vill du bli inlagd om orken är slut?
Att vara inlagd kan vara en blizz, för ett sargat sinne.
Min jäkla CD-spelare alltså!
Ibland kan det vara skönt att bli inlagd. De första dagarna på PIVA, sedan har i alla fall jag "landat" och då sätter tristessen in.
Ibland kan det vara skönt att bli inlagd. De första dagarna på PIVA, sedan har i alla fall jag "landat" och då sätter tristessen in.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Fantasio spela musik på datorn
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Tycker att du ska lägga in dig nu frivilligt koi, annars är risken att du blir LPT inlagd.
Jag läste om ditt besök på VC där du hade uppfattat det som en äldre kvinna mittemot dig satt och viska samma ord till dig flera gånger och realistiskt om du ser på det hur troligt tror du att din upplevelse kan ha skett på riktigt.
Det är svårt många gånger när man är sjuk att inse det själv, du utgår från verklighet och den verklighetsbilden du har är inte logisk det är inte troligt att uppfattningen du hade om den gamla kvinnan stämmer.
Och om jag minns rätt har du sambo och barn, hur tror du deras situation upplevs på grund av dig. Jag är medveten om att sjukdomen gör en oerhört egoistisk, det är jag som gäller men ditt barn och din sambo finns med och kanske de inte uppskattar ditt nej till inläggning, du lever i det, det gör inte de.
Jag läste om ditt besök på VC där du hade uppfattat det som en äldre kvinna mittemot dig satt och viska samma ord till dig flera gånger och realistiskt om du ser på det hur troligt tror du att din upplevelse kan ha skett på riktigt.
Det är svårt många gånger när man är sjuk att inse det själv, du utgår från verklighet och den verklighetsbilden du har är inte logisk det är inte troligt att uppfattningen du hade om den gamla kvinnan stämmer.
Och om jag minns rätt har du sambo och barn, hur tror du deras situation upplevs på grund av dig. Jag är medveten om att sjukdomen gör en oerhört egoistisk, det är jag som gäller men ditt barn och din sambo finns med och kanske de inte uppskattar ditt nej till inläggning, du lever i det, det gör inte de.
Fick lite dåligt samvete när jag efter jag skrev och ber om ursäkt koi om jag uttryckte mig plumt, kanske clozapine kan hjälpa bättre med att få bukt med rösterna du har. Vet att det är väldigt verkligt och att det är näst intill omöjligt att särskilja från vad som pågår på riktigt och det som de frammanar hos dig med det de säger.
Jag skrev mitt förra inlägg inte för att jag är oförstående utan för att kanske du har mer att säga till om var du ska få behandling, och du har lättare att mer kunna gå ut, jag menar vad är mer ohälsosamt än att hamna på LPT, du ligger, sitter och äter men rör dig nån nämnvärt, det gör du inte, och man propagerar för att rörelse är viktigt vid psykisk ohälsa ja mot det mesta, men inte vid inläggning tydligen.
Klarar du att bli bättre hemma så önskar jag dig styrkekramar och god kampanda.
Jag skrev mitt förra inlägg inte för att jag är oförstående utan för att kanske du har mer att säga till om var du ska få behandling, och du har lättare att mer kunna gå ut, jag menar vad är mer ohälsosamt än att hamna på LPT, du ligger, sitter och äter men rör dig nån nämnvärt, det gör du inte, och man propagerar för att rörelse är viktigt vid psykisk ohälsa ja mot det mesta, men inte vid inläggning tydligen.
Klarar du att bli bättre hemma så önskar jag dig styrkekramar och god kampanda.