Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Spelade roulett och förlorade, sen när jag stängde spelsidan så stod det "5 Bad Gateway" = systemfel igen. Fusk?

Ja, ja - min timerbox låses upp om cirka fyra timmar och då kommer jag åt min bankdosa så ska jag sen försöka vinna på roulett.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ska snart äta en pizza Capricciosa och om cirka 1 ½ timme låses timerboxen upp så jag kan få min bankdosa och spela roulett.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Box med tidlås:

Image

Faktiskt en bra pryl!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

"Tidlås är den bästa lösningen för att kontrollera dina vanor eller missbruk. Du kan låsa in allt du vill och fortsatt ha allt under kontroll. Du behöver bara bestämma när du vill kunna öppna det igen innan du låser.

När du har låst den kommer du inte att kunna öppna det förrän den tidsram du tidigare har bestämt. Du kan låsa in droger, cigaretter, pengar, nycklar... ."
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Är det fler av Er som haft problem med Swedbank på grund av IT störning sen igår kväll? Jag upptäckte i natt att jag låg minus 888 kronor på mitt konto. Det är ännu inte åtgärdat men förhoppningsvis senare ikväll för jag är spelsugen. Hursomhelst, funderar på om jag ska ha fler banker för att gardera mig.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Aldrig i livet skulle jag ha Swedbank igen. De är en dyr bank att ha, med avgifter för allting. Sveriges sämsta bank ur ett kundperspektiv.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ok! Så du har den bästa banken som är?
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ja jag har den bästa banken som är Handelsbanken.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ok! Jag hade Handelsbanken under hela 1990-talet för de hade bättre ränta då på den tiden när det gällde mitt sparkonto men ville sen ha Swedbank senare för att jag skulle få en bankdosa och betala räkningar. Haft bankdosa sen 1990-talet någon gång. Men idag vill jag nog ha en bank till och inte bara en.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

När jag hade Windows 98 med Internet så har jag haft bankdosa!
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Jag har marginalen bank. De har inga kontor att gå till, det kanske kan bli problem? Annars är de billiga och har en kanon design på deras hemsida.
Nordea som jag också har är en skit bank. Deras hemsidedesign är katastrof. Men de har kontor här i staden.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jo, det är fördel om banken har en byggnad som man kan gå till...

Undra varför jag låg minus 888 kronor? Vad kan det betyda på ett andligt plan tro? Evigt skuld? Eller evigt liv? Kom annars att tänka på när jag fick vaccin dos 1 så såg jag ljus i tunneln. Sen när jag fick vaccin dos 2 så var jag inne i ljuset. Sen därefter när jag fick vaccin dos 3 så är jag i verkliga livet? Undra vad vaccin dos 4 gör med en men det ska jag väl ändå inte ta ännu i alla fall?
Post Reply