Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Han var inte seriemördare då när han var 14 år gammal utan det blev han senare i livet. Enligt nyheterna så fick han livstids fängelse.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Nä, förresten - varför skulle jag skriva brev till en man som är en seriemördare som sitter i fängelset på livstid?
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Jag har så dålig handstil. Den kanske går att öva upp? Annars hade jag skrivit brev till nån i staterna. Deras Gladiatorskolor alltså. Där är folk som sitter där som är desperata. De har inga prylar där, så ett brev man skriver kommer läsas 1000 gånger.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Folk på death row och folk som fått 300 år. Helt sjuka historier har dem. Slår ihjäl varandra för ett paket nudlar.

https://www.inmate.com
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Skriva till en skithet gangstertjej, De brudarna du, de är såna idoler för våra gäng.

-"Du är den finaste killen jag någonsin läst, jag älskar dig så mycket, kan du skicka lite frimärken"?
-"Ptja, kan jag väl"
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Om jag skriver brev så skriver jag inte för hand utan låter skrivaren göra jobbet - det är enklast så! Om jag vill skriva brev och brevväxla med någon så kanske det skulle vara? Ja, jag vet ännu inte men jag ska fundera ett tag till för det kanske hade vara rätt käckt att skriva och få brev.

Annars, det var inte bara seriemördaren som försökte strypa mig till döds när jag var barn för jag minns oxå när jag var nio år gammal så blev min styvpappa förbannad. Så min styvpappa tog strypgrepp på mig och lyfte upp mig från golvet, sen kom min mamma rusande och slog till honom så han slängde iväg mig så jag slog mig på golvet.

Någon gång när jag var barn så hade jag blåmärken över hela kroppen och skolsköterskan undrade vad som hade hänt? Jag sa bara att jag hade ramlat med cykeln, kunde inte med att säga att jag hade blivit slagen.

En annan gång när jag var barn så tilltalade jag inte när man pratade till mig så min mamma trodde jag hade blivit döv eller nåt så hon tog mig till en öronläkare och där kunde dom konstatera att jag hade bra hörsel. Vad min mamma inte begrep att det var psykiskt ohälsa.

Sen har distriktsköterskan sagt att man skulle ha tagit mig långt innan jag var 18 år gammal från mina föräldrar för det hade gått alldeles för långt för det hade det. Hade jag haft bättre samhällsbild när jag var barn så hade jag nog sökt hjälp när jag var barn och begrepp väl att det finns ett system i samhället som vill hjälpa utsatta människor men inte för sådana som mig trodde jag. Försökte väl ibland kontakta Aliens på telepatisk väg för att hjälpa mig istället för att ringa BRIS. Fick till slut på telepatisk väg kontakt med Aliens våren 1990.

Jag tycker inte synd om mig för det om nu vissa tror det utan ville bara skriva hur det var med mig när jag var barn om någon undrade. Jag är idag mest förbannad på mig själv för att jag tillät mig bli terroriserad fysisk och psykisk misshandel utav andra när jag var barn.

Ja, ja nog tjatat om det!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Idag ska jag ha följande spel:

Europatipset - 1 av 10 andelar + 1 av 10 andelar.
Oddset.
Kanske Topptipset - har inte bestämt mig ännu.
Lotto med Joker.
Keno.
Vikinglotto.

Lite roulett och slots!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Nä, det blir istället idag:

Lotto 1 och 2 med Joker - 46 kronor.

Keno: 25 kronor.

Vikinglotto med Joker: 210 kronor.

Topptipset: 1 av 3 andelar, 106 kronor.

Oddset: 100 kronor + 100 kronor.

Europatipset: 1 av 10 andelar, 127 kronor.

Summa pågående spel ikväll: 714 kronor!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Vann bara på Topptipset och Oddset - dock bara kaffepengar! Men så vann jag på roulett (hade bara 6 kronor kvar på spelkontot men spelade upp mig till 550 kronor som jag förde över till bankkontot) och slots så jag gick bara några 100 kronor plus idag. Ska spela mer roulett nu i natt - kan ju bli mer vinst då.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Bacon och stekt ägg blev det till frukost/lunch! När jag äter så brukar jag läsa skvallertidningen Hänt X-tra och har även förnya prenumerationen.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Nu på lördag har jag tänkt att jag ska spela följande:

Lotto med Joker - 46 kronor.

Keno - 25 kronor.

Stryktipset 1, 3 (eller 2) av 10 andelar - 131 kronor X 3 = 393 kronor. Gissar mellan 10-12 rätt när jag såg skissraden.

Stryktipset 2, 1 av 10 andelar - 286 kronor. Gissar mellan? Bo lagspelet har ännu inte skissat fram raden.

Kanske Oddset, 100 kronor + 100 kronor = 200 kronor.

Eventuell summa sammanlagt: 950 kronor.

Sen öl, kanske pizza och musik får det bli! Eventuella vinstpengar på lördag går till roulett och slots. Så lördagen är räddad hoppas jag!? Ja, lägger jag ner runt 1000 kronor på en lördag så måste det väl bli bra med allt...
Post Reply