Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Jag har anmält mig till teckningskurs - kommer pågå ungefär i 2 ½ år!
Följande kaos har jag i min hjärna:
Film.
Musik.
Skriva.
Matematik.
Fysik/elektricitet.
Spel.
Och sist men inte minst nu även teckning... .
Följande kaos har jag i min hjärna:
Film.
Musik.
Skriva.
Matematik.
Fysik/elektricitet.
Spel.
Och sist men inte minst nu även teckning... .
Blir det av att du gör dessa grejer? Eller sitter du mest nedkrökad framför datorn? ;)
Idag röker jag massa cigaretter och dricker öl, antecknar mest i mina filofaxer och försöker vinna cash på spel till mina räkningar! Så jag har ingen direkt arbetsro just nu. Men jodå, jag har annars gjort allt mer eller mindre i mitt liv men jag har olika faser i mitt liv. Jag är en sån som inte bara kan hålla på med en grej hela tiden i livet utan måste växla. Och just nu väntar jag mest på att de ska renovera här hemma och på grund av det så har jag packat ner mina saker i lådor...
Kom tänka på David Lynch! Han var inte bara konstnär, utan han var även filmregissör, författare, musiker, skådespelare och kanske nåt mer till. Med andra ord, allt-i-ett paket! Det är jag med känns det som...
Kom tänka på David Lynch! Han var inte bara konstnär, utan han var även filmregissör, författare, musiker, skådespelare och kanske nåt mer till. Med andra ord, allt-i-ett paket! Det är jag med känns det som...
Annars, när det gäller seriemördare! Läste om en dansk naturfotograf som påstod att jägare som skjuter djur har samma beteende som en seriemördare med troféer och sånt. Hur många kändisar inklusive politiker som Ebba Busch har jaktvapen Sverige?
Borde inte jägarna oxå få rehabilitering/behandling innan det går för långt?
Borde inte jägarna oxå få rehabilitering/behandling innan det går för långt?
Krigsspelet Delta Force älskade jag under 2000-talet! Fick utlopp för mina djupa aggressioner - så det var nån slags rehabilitering för mig. Räcker det inte om Ebba Busch har så oxå? Varför måste hon ha jaktvapen och skjuta på riktigt? Krig är bara skoj så länge det är på låtsas - men det begriper inte alla... .
Antagligen har de flesta brist på inlevelseförmåga så dom måste göra det på riktigt för att uppleva det!
Folk vill ha lugn och ro - inte krig! Jag är på ett sätt tacksam att jag är ensam - mot världen. Behöver inte gå på begravningar, dop, bröllop, gaygala, Pridefestival, födelsedagar med mera men bäst av allt - jag behöver inte jobba längre i mitt liv. Jag är finito med denna världen! Jag kan leva mitt eget liv med mina intressen enda fram tills jag dör.
Som sagt, hade överdriven sex lust men det var när jag var ung på grund av trafikolycka när jag var fem år gammal. 1980 - 2000-talet ungefär - hade jag en överdriven sexlust! Jag knullade och knullade kvinnorna men saknar inte det direkt idag. Men fast jag inte har en porrfilm så kan jag tänka mig ibland att köpa en porrfilm. Se porr med projektor på 100 " bioduk hade varit en liten eller stor upplevelse - ja, ja leker med tanken i alla fall. Det måste man väl få göra eller?
Annars, nåt annat - fick min stämpelpenna idag med stämpel "Betalt". Fick bläck och fin ask till penna på köpet. Dags för nya räkningar nästa vecka att betala och då ska jag stämpla "Betalt" på fakturorna så in i Norden. Har koll på mina räkningar men ändå inte för jag beställer då och då men räknar inte denna gången med över 50 tusen kronor i räkningar i alla fall. Vaddå, spela och vinna till räkningar varje månad - det håller inte fast det gjorde det för mig förra månaden. Går jag back så ska jag lägga undan nån tusenlapp till spel och då kan det ordna sig med vinst... .
Du är inte ensam, här har du många vänner AlexUtomjordingen wrote: ↑13 May 2022, 17:11 Folk vill ha lugn och ro - inte krig! Jag är på ett sätt tacksam att jag är ensam - mot världen. Behöver inte gå på begravningar, dop, bröllop, gaygala, Pridefestival, födelsedagar med mera men bäst av allt - jag behöver inte jobba längre i mitt liv. Jag är finito med denna världen! Jag kan leva mitt eget liv med mina intressen enda fram tills jag dör.