Vilken bok läser Duh !!
Moderator: Moderator 1
Vilken bok läser Duh !!
Lässer Leif gw. Mellans sommarens längtan o vinterns köld ! Vad/vilken bok läse Du !??
Re: Vilken bok läser Duh !!
"Och en månad går fortare än ett hjärtslag" av Bodil Malmsten.
Den kom ut 2012. Hon dog i cancer 2016 tyvärr.
Den kom ut 2012. Hon dog i cancer 2016 tyvärr.
På öppen vården när jag var ca 15-16 års åldern !
Rekommenderade min korrespondent tio tankar om tid.
Vi brukade älta. Blir jag frisk tror du!? Du det tror jag till -Ett hundra procent...
Att söka ingjuta över optimistiska förespeglingar, kan skada mer än att göra nytta.!
Detta att projicera kan göra mer, skada än nytta. För dåså blir man mera missnöjd,
och kan inte ta förluster eftersom man utgår efter en vinst.
Nu har jag lidit i 22 år. med faror i var dag....
Alla 15 Eld prov. osv osv osv osv kanske hen hade för hög svansföring ang.
De får inte bli överilande naivt. Det får inte bli naivt menar jag....
Hon tog ut segern i förskott. Och pådyvlad mej en massa tomma löften !!!!!!
Rekommenderade min korrespondent tio tankar om tid.
Vi brukade älta. Blir jag frisk tror du!? Du det tror jag till -Ett hundra procent...
Att söka ingjuta över optimistiska förespeglingar, kan skada mer än att göra nytta.!
Detta att projicera kan göra mer, skada än nytta. För dåså blir man mera missnöjd,
och kan inte ta förluster eftersom man utgår efter en vinst.
Nu har jag lidit i 22 år. med faror i var dag....
Alla 15 Eld prov. osv osv osv osv kanske hen hade för hög svansföring ang.
De får inte bli överilande naivt. Det får inte bli naivt menar jag....
Hon tog ut segern i förskott. Och pådyvlad mej en massa tomma löften !!!!!!
Min psykoterapeut trodde också att hennes behandling skulle göra
mig frisk. Det trodde jag inte på men är glad för de förbättringar
som kommit.
mig frisk. Det trodde jag inte på men är glad för de förbättringar
som kommit.
Behåll tron, hoppet och viljan kan göra skillnad ,använd förnuftet och logiken , du får röster att dunsta när du vet att de inte finns, inte existerar mer än i ditt sinne, som spelar dig spratt. Dyker de, tänk, ni finns inte, gör något
de dunstar med logik och förnuft över känslan de framkallar. Sätt stopp med hjälp känslan,
Tanken, de finns inte. Ta kontroll över dina sinnen. Medicin ska vara ett med hjärnan.
de dunstar med logik och förnuft över känslan de framkallar. Sätt stopp med hjälp känslan,
Tanken, de finns inte. Ta kontroll över dina sinnen. Medicin ska vara ett med hjärnan.
Han skriver gangster Romaner "Rövar -Romaner".. :D
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
läser fortfarande one door away from heaven... har inte orkat läsa det sista förutom för studierna
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Jag hör inte röster.yrväder wrote: ↑13 May 2022, 14:56 Behåll tron, hoppet och viljan kan göra skillnad ,använd förnuftet och logiken , du får röster att dunsta när du vet att de inte finns, inte existerar mer än i ditt sinne, som spelar dig spratt. Dyker de, tänk, ni finns inte, gör något
Björk har, tror att han har de inre rösterna
mer än de yttre. De tror jag är svårare att få bukt med än de yttre, den inre rösten förmedlas med telepati ,rösten kommer inifrån.
Jag har upplevt i psykos den yttre som är dominerande runt omkring höger öra
Aldrig på vänster sida.
Inre röst hade jag lite i sista pykos, den inre rösten och det var 1, hjälpande till natur rösten kom i mitten en bit under hårfästet ganska högt upp i hjärnan. Jag har haft syn också 2017 när jag gick i korridoren på 1:an personal utan. huvud men med hals inget blod upplevelsen var inte skrämmande och är
inget som stannat kvar, tror det var sömnbrist sov inte mycket.
I en psykos kan man uppleva lite av varje men yttre är den hos mig som är dominant fast enbart höger öra, aldrig det vänstra märkligt
egentligen men jag hör inte med på det örat
Jag har meeners sjukdom och det är vänster örat som är drabbat. Men hur vet röster det?
mer än de yttre. De tror jag är svårare att få bukt med än de yttre, den inre rösten förmedlas med telepati ,rösten kommer inifrån.
Jag har upplevt i psykos den yttre som är dominerande runt omkring höger öra
Aldrig på vänster sida.
Inre röst hade jag lite i sista pykos, den inre rösten och det var 1, hjälpande till natur rösten kom i mitten en bit under hårfästet ganska högt upp i hjärnan. Jag har haft syn också 2017 när jag gick i korridoren på 1:an personal utan. huvud men med hals inget blod upplevelsen var inte skrämmande och är
inget som stannat kvar, tror det var sömnbrist sov inte mycket.
I en psykos kan man uppleva lite av varje men yttre är den hos mig som är dominant fast enbart höger öra, aldrig det vänstra märkligt
egentligen men jag hör inte med på det örat
Jag har meeners sjukdom och det är vänster örat som är drabbat. Men hur vet röster det?
Last edited by yrväder on 13 May 2022, 18:51, edited 4 times in total.
Läser och läser inte... Men jag har en bok på nattduksbordet som heter Kurragömma. En deckare. Har läst en halv sida i boken.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag har fortfarande inte läst ut Hjärnstark, som jag påbörjade för tre år sedan. 

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Anders Hansen som är så intressant.