Vad gör du just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad gör du just nu?
Sitter i soffan och slappar.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Mitt omdöme var typ helt tvärtom.Nobel wrote: ↑13 May 2022, 16:34 Läser i min journal...
"Klar, vaken och orienterad. Ger bra formell och även bra emotionell kontakt. Adekvata svar till alla frågor och håller röd tråd. Småskrattar helt adekvat till samtalsämne. Mjuk och vänlig. Inget psykotiskt att fånga. Inga depressiva tankar. Grundstämning bedöms neutral. Ingen ångest eller oro avspeglas i samtalssituationen. Ingen livsleda, ingen dödsönskan, inga suicidala tankar eller planer framkommer."
Hade varit ett bra rekommendationsbrev.
Målningen är själens spegel
”Påtagligt sänkt grundstämning. Helt uteblivet uttryck av affekter. Bristande formell och utebliven emotionell kontakt. Psykomotoriskt avvikande med nedböjt huvud, avsaknad av ögonkontakt, sitter med händerna i fickorna och ter sig lite stel. Talar tystlåtet och svarar sina "röster" med viskningar tidvis. Viss sjukdomsinsikt.”
Det var inget för mitt rekommendationsbrev. Möjligen till psykakuten.
Målningen är själens spegel
Är du utskriven nu, Koi?Koi wrote: ↑14 May 2022, 14:38 ”Påtagligt sänkt grundstämning. Helt uteblivet uttryck av affekter. Bristande formell och utebliven emotionell kontakt. Psykomotoriskt avvikande med nedböjt huvud, avsaknad av ögonkontakt, sitter med händerna i fickorna och ter sig lite stel. Talar tystlåtet och svarar sina "röster" med viskningar tidvis. Viss sjukdomsinsikt.”
Nu ska jag spela lite League of Legends.
Fryser.
Har kommit hem från mataffären. Satte mig vid datorn det första jag gjorde efter det.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem