Skor.
Moderator: Moderator 1
Re: Skor.
Jag har fotriktiga skor när jag promenerar långt. Fick dessutom en specialbyggd sula anpassad efter mina fötter, när jag hade ett problem med foten som heter Mortons. Den kan jag flytta mellan olika skor, så att alla skor blir supersköna.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Det blev med Goro-Tex. Jag går hellre på gräset än på asfalten. Då kommer det till väl användning. Inga sura strumpor.
Helsvarta. Jag har alltid köpt antingen helvita eller helsvarta. Folk går omkring i skor som verkligen sticker ut i färgerna. Det är kanske jag som är tråkig? Men inte för mig asså..
Helsvarta. Jag har alltid köpt antingen helvita eller helsvarta. Folk går omkring i skor som verkligen sticker ut i färgerna. Det är kanske jag som är tråkig? Men inte för mig asså..
Jag gillar converse, har ett par 10 år gamla som sulan slitits igenom - men jag älskar dem. Jo jag har ju tvättat dem ett antal gånger, men converse är egentligen inte bra att tvätta -, limmet släpper. Har 3 par converse som det är flera år sen jag köpte.
Har ett par, jättegamla. De har varit med om mycket de skorna
Jag har ett par rejäla kängor med som jag fynda på Stadium Outlet. Det måste man ha om man är ute och trampar i skogen. I och med där är höga, så skyddar de ankeln mot stukning om man trampar snett. Det är ett bra tips om ni ska vara ute i terräng. En stukad fot sabbar allt. Är det kuperat så är det garanterat att det händer.
lol
Jag har tittat på DR.Martens. De har gas sulor och hållbart gummi. Men de kostar! Och de är stora. Jag vill vara mer diskret. Man ser ju ut som en soldat med dem!
Har också ett par vandrarkängor, de har några år på nacken, men väldigt bra för sitt syftezoegas wrote: ↑21 May 2022, 15:23 Jag har ett par rejäla kängor med som jag fynda på Stadium Outlet. Det måste man ha om man är ute och trampar i skogen. I och med där är höga, så skyddar de ankeln mot stukning om man trampar snett. Det är ett bra tips om ni ska vara ute i terräng. En stukad fot sabbar allt. Är det kuperat så är det garanterat att det händer.