Headphones
Moderator: Moderator 1
Headphones
Kör ni med små i öronen eller stora som täcker öronen? Tänker speciellt när ni är ute på stan.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Re: Headphones
Jag har såna pluppar som ramlar ut hela tiden. Väldigt svåranvända.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Små i öronen. Med sladd, köpte för 50kr. Funkar till podds.
Jag har små också, men är inne på köpa stora som täcker öronen.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Mina är stora som täcker öronen. Blåtand. Sennheiser. Mycket nöjd.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag har ett par Sony, små med pluppar som går in i öronen. Trassellös sladd (fungerar inte alltid). Mycket bra ljud.
Egentligen är allt bara på låtsas.
När jag är ute, små trådlösa i örat. Hemma har jag ett par vid datorn som sitter på örat. Ganska obekväma, men fick dem för några år sedan o inte brytt mig om att köpa några.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
-
- Guldmedlem
Stora i headphones.. bluetooth, mycket nöjd
Stora hörlurar: Marshall Major !!. Ger jättebra ljud. Har ett par öronpluggar också Maxell någonting, bra att ha i telefonen, men mindre bra ljud.
Jag använder gaming-lurar med sladd till spel på datorn. Ett par Steelseries Arctic 5.. och ett par RHA MA750i In-ear "på stan".. Hade ett par andra RHA bluetooth vattentåliga, men dom gick sönder..
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Kan välja båda och ingen
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Jag har också funderat på att skaffa riktiga hörlurar. Men det har inte blivit av än.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)